Grattis till mig själv!

Grattis ... 23 är ju tokungt, haha kommer ihåg när jag va 23 (hela 3 år sen) ... värsta året i mitt liv *fnissar* hoppas dit 23 år blir toppen!

De mesta blir faktiskt bättre när man blir äldre ... man känner sig fortfarande som en förvirrad 14is men man får bättre lön, kommer på lite smarta saker och lär sig en massa nytt.

Swedie skrev:
2487921 Jasså fyller du år?
Det kvittar om du så har gett henne Madonnas klädgarderob och hela natten, morgonen och eftermiddagen i sängen.

Vågar du verkligen skriva så till ett fruntimmer? :tungan :D

Grattis Alicia! :)

jääättestort grattis till dej .... och mej... för vi föddes tydligen precis samma dag för 23 år sen..

21 minuter kvar, sen är det exakt 23 år sen jag såg ljuset :P

hoppas din dag blev bra iaf, för det har min vart :)

GRATTIS kexet!!!

Säg till Svensken att han köper en gathoj i present till er båda så ni kan vara med på gruppkörningarna. Han verkar inte fatta vad jag säger men att han skulle våga trotsa sin kvinna framstår som helt otänkbart :hihi

Swedie skrev:
2487921 Jasså fyller du år?

Jahopp, ska jag bädda soffan på en gång åt dig? Du kommer inte få något mer i år iaf, tur det bara är några månader kvar åtminstone :D

Gratta tjejen med att hälsa något riktigt snuskigt från mig :tomten

Alicia skrev:
2487077 Kom på idag vid lunchtid att jag fyllde år. Kändes konstigt att man hade glömt bort det. Min mamma kom ungefär på det vid samma tid och skickade ett grattis mess. Dom andra som har sagt grattis, har gjort det efter att jag har påmint dom. Man kanske ska sluta fylla år. Det borde räcka med 23.
Nu under eftermiddagen har folk börjat vakna och skickat lite grattis meddelande.

Konstigt att man är i behov av att människor säger grattis. Jaja, grattis till mig själv.

Ps. Deppig för att rr-säsongen är över :4skrika

GRATTIS i EFTERSKOTT! :pannkyss

Såg dig i söndags på Falken!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...