Grattis till mig själv!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Kom på idag vid lunchtid att jag fyllde år. Kändes konstigt att man hade glömt bort det. Min mamma kom ungefär på det vid samma tid och skickade ett grattis mess. Dom andra som har sagt grattis, har gjort det efter att jag har påmint dom. Man kanske ska sluta fylla år. Det borde räcka med 23.
Nu under eftermiddagen har folk börjat vakna och skickat lite grattis meddelande.

Konstigt att man är i behov av att människor säger grattis. Jaja, grattis till mig själv.

Ps. Deppig för att rr-säsongen är över :4skrika

Grattis, hörrö.

Det kommer en ny säsong alldeles strax. Jag tror inte att jag hinner klart med allt jag tänkt göra med hojen innan dess. Det blir maratonmek sista veckan som vanligt.

Mattias skrev:
2487081 Grattis, hörrö.

Det kommer en ny säsong alldeles strax. Jag tror inte att jag hinner klart med allt jag tänkt göra med hojen innan dess. Det blir maratonmek sista veckan som vanligt.

Det är konstigt att det ska vara så.. Förra året var hälften inte färdigt till första tävlingen. Nu i år så måste jag fixa min hoj dessutom, putsa kåpor, fixa stötdämpare, byta lite oljor här och där, fixa skinnställ, handskar och däck med mera. Helst säsongsträna oxå.
Hur ska man hinna med allt?! :confused:

Hah! Jag drog faktiskt iväg grattis-sms till dig helt planenligt, eftersom jag läste noteringen för den 25:e i min kalender redan förra veckan. :pannkyss

anja skrev:
2487101 Hah! Jag drog faktiskt iväg grattis-sms till dig helt planenligt, eftersom jag läste noteringen för den 25:e i min kalender redan förra veckan. :pannkyss

Tack, blev faktiskt överraskad. =)

Här kommer ett totalt meningslöst grattis eftersom jag inte känner dig men här kommer det ändå, berädd?

Är det säkert?

GRATTIS:födelseda

Födelsedagen blir fulländad när dom står utanför våran lägenhet och förbereder för balkongerna. Bankandet på betongen låter så högt att man tror att dom är i lägenheten :mad:

Först o främst grattis....

...sen kan jag bara tillägga att jag försökt få folk att glömma min födelsedag dom senaste 4 åren och i år glömde jag själv bort hur gammal jag blev :) satte mig lite försynt ner och fingerräknade från -78 där snackar vi dement :)

Alicia skrev:
2487077 Kom på idag vid lunchtid att jag fyllde år. Kändes konstigt att man hade glömt bort det. Min mamma kom ungefär på det vid samma tid och skickade ett grattis mess. Dom andra som har sagt grattis, har gjort det efter att jag har påmint dom. Man kanske ska sluta fylla år. Det borde räcka med 23.
Nu under eftermiddagen har folk börjat vakna och skickat lite grattis meddelande.

Konstigt att man är i behov av att människor säger grattis. Jaja, grattis till mig själv.

Man slutar att fylla år vid 25... det gjorde jag. Grattis!

Alicia skrev:
2487077 Kom på idag vid lunchtid att jag fyllde år. Kändes konstigt att man hade glömt bort det. Min mamma kom ungefär på det vid samma tid och skickade ett grattis mess. Dom andra som har sagt grattis, har gjort det efter att jag har påmint dom. Man kanske ska sluta fylla år. Det borde räcka med 23.

Fan ha inte gubben din sagt Grattis osv.
Det vågar man fan inte glömma .
Inte jag iallafall....

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!