Grattis till MC-kortet lillasyster!!

Ponte

Medlem
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
GSX-R 600 -97
Vill gratulera min 19-åriga lillasyter till MC-kortet, hon fixade det idag :)

Är grymmt imponerad på henne, den 9'onde maj i år hadde hon aldrig någonsin suttit på ett fordon med 2 hjul och motor, idag den 8'onde juni klarade hon uppkörningen med bravur efter endast ett fåtal körlektioner!

Har sagt till henne att skaffa ett konto här på sporthoj.com, så vi får väll se om hon dyker upp här :)

Last edited:
Grattis till din syster´s körkort :tummenupp egentligen vill man inte ha flera kärringar ute på vägen, mig inräknat.

självklart ska jäntan ha ett konto, börjar bli ganska många :tuttar på det här forumet, vilket alltid är trevligt.

Bra med lite balans på inläggen. :tungan

Bra gjort att ta det hela på såpass kort tid.
Golfapplåder tilll henne, Hälsa grattis :)

Ponte skrev:
2223738 Vill gratulera min 19-åriga lillasyter till MC-kortet, hon fixade det idag :)

Är grymmt imponerad på henne, den 9'onde maj i år hadde hon aldrig någonsin suttit på ett fordon med 2 hjul och motor, idag den 8'onde juni klarade hon uppkörningen med bravur!

Har sagt till henne att skaffa ett konto här på sporthoj.com, så vi får väll se om hon dyker upp här :)

Du får hälsa grattis! Tänkte jag skulle bifoga ett schema när jag är ute och åker, lycksele är inte nog stort för oss båda!

:yoparty

heathrow skrev:
2223752 Du får hälsa grattis! Tänkte jag skulle bifoga ett schema när jag är ute och åker, lycksele är inte nog stort för oss båda!

:yoparty

Haha, passa så jag inte bussar pudeln på dig ;)

Ponte skrev:
2223738 Vill gratulera min 19-åriga lillasyter till MC-kortet, hon fixade det idag :)

Är grymmt imponerad på henne, den 9'onde maj i år hadde hon aldrig någonsin suttit på ett fordon med 2 hjul och motor, idag den 8'onde juni klarade hon uppkörningen med bravur efter endast ett fåtal körlektioner!

grattis!.

ehhh.. har du bild på henne? :7peta :lol

Vi vill se en bild på tuff brud som tagit kortet :7peta

En ung tjej frågade häromdagen vid vilken ålder man får ta mc-kort, jag förklarade att jag inte vet riktigt hur reglerna är nu förtiden men det finns kanske 3 olika mc-kort, då frågade hon när hon fick ta tungt mc-kort, kanske när du är 21 år svarade jag, varpå hon sa,

21!!!! åhhhh!! det är tung jag vill ha, ska jag behöva vänta så länge!! :huvet

Last edited:
Ponte skrev:

okej ska akta mig för henne ;) vill inte bli omkörd av en guss direkt :P

Rasorblade skrev:
2223917 Hurra för syrran dårå!!! :tummenupp

Har hurrat för henne hela dan, kan inte sluta vara impad! :)

//Ponte på heathrow's login

Vart hittar man de där smileysarna : this tread is worthless with out pics?

Ehmm Grattis till din syrra rå förresten :tummenupp

Ponte skrev:

Vidarebefodra ett stort :tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...