grattis till 10 734 kr

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Hoj
ktm 660 kameleont.
säger jag till den person om han/hon/den/det finns här som kanske hittat mitt spelkvitto med 7rätt på helgens v75.

Jag känner mig iaf ganska nöjd med mig själv som lyckats tappa det nånstans mellan odenplan och västra skogen!

Hoppas personen i fråga var fattigare än mig som just nu ligger på +300kr med 10dagar till löning :D

Eventuella plåsterpåsårenbidrag sätts in på
Nordea 3014 20 94552

Tack för mig och lycka till

...T

psykomotard skrev:
säger jag till den person om han/hon/den/det finns här som kanske hittat mitt spelkvitto med 7rätt på helgens v75.

Jag känner mig iaf ganska nöjd med mig själv som lyckats tappa det nånstans mellan odenplan och västra skogen!

Hoppas personen i fråga var fattigare än mig som just nu ligger på +300kr med 10dagar till löning :D

Nordea 3014 20 94552

...T

surt du...
:7peta :fyllisar :rofl

Tråkigt, själv har jag fixat spelkort. Tanken på hur mitt utbrott skulle sett ut efter att pundarkalle spillt en folköl över mitt ömtåliga vinstkvitto på 2 miljoner när man står i kön och väntar på att få registrera in blev mig övermäktigt.

Det värsta är att någon stackars Connexanställd just nu går runt med en månadslön i en knirrande och knarrande sopvagn på perrongen i Hallonbergen utan att veta om det.

:tomten

Markus skrev:
Det värsta är att någon stackars Connexanställd just nu går runt med en månadslön i en knirrande och knarrande sopvagn på perrongen i Hallonbergen utan att veta om det.

:tomten
Nej det värsta är att jag inte vann pengar. :fakta

Inte lite otur. Brukar du tappa grejer eller passade du bara på att göra det när du hade 10k i plånboken?

FUBAR skrev:
Inte lite otur. Brukar du tappa grejer eller passade du bara på att göra det när du hade 10k i plånboken?

brukar aldrig tappa saker. och i våras... när jag för enda veckan på 5 månaders tid inte köpte andelen i spelbutiken i falun... så vann dom 240000 per andel!!! jag är inte i nåt flow direkt :D

Kan ni tänka er? Idag hittade jag ett spelkvitto på 10734kr, fifan vad jag är glad nu! :yoparty

Tid att söka hjälp för ditt spelande?
-Ehrmm... jag har problem med mitt spelande, varje gång jag har möjlighet att vinna något så fipplar jag alltid till det, sa psykomotard.

Fan vad surt du ska inte dra runt i natt och leta efter kvittot?

acura skrev:
Tid att söka hjälp för ditt spelande?
-Ehrmm... jag har problem med mitt spelande, varje gång jag har möjlighet att vinna något så fipplar jag alltid till det, sa psykomotard.

Fan vad surt du ska inte dra runt i natt och leta efter kvittot?

öhhh? gjort är gjort. mitt spelande har ingen inverkan varken positiv eller negativ på min ekonomi... Det här däremot min hoj! Söker jag hjälp för att sluta med den?

Det var menat som ett skämt, men som vi alla vet så har ironi och sånt lite svårare att nå fram över internet. Ledsen om jag gjorde dig upprörd.

acura skrev:
Det var menat som ett skämt, men som vi alla vet så har ironi och sånt lite svårare att nå fram över internet. Ledsen om jag gjorde dig upprörd.

ingen fara :D du vet.. försöker gärna ta det med en klackspark medans jag vänder lägenheten uppåner ! :D

psykomotard skrev:
brukar aldrig tappa saker. och i våras... när jag för enda veckan på 5 månaders tid inte köpte andelen i spelbutiken i falun... så vann dom 240000 per andel!!! jag är inte i nåt flow direkt :D
Du... Det kanske är tecken på att din tid som spelare är förbi? :va

Jag brukar ha en otrolig osis. Därför så spelar jag inte alls. Inte ens Finns I Sjön. Eventuellt att jag kanske spelar lite tv-spel. Men jag undviker att spela mot någon annan.

psykomotard skrev:

Nordea 3014 20 94552

...T

Synd..

Back