Grattis snowwhite!

Grattis till kortet. Nu är det bara att skaffa hoj och åka ut och öva på riktigt :)

Stort grattis!
Det är en underbar känsla, jag vet...

När får man se snövits båge utanför kemientren då?

// Christian

Grattis

grattis jätte mycket grattis Snöis! :)

Jag blir lite avis, kan man inte få en A-behörighet utan att behöva köra upp snart? :rolleyes:

Kör med ditt förnuft nu, och inte maccans ;)

EBS skrev:
Congrattis!

Är det nån av er som har hoj?

har tyvärr inte råd, inte lätt när man är en fattig student.
ska göra en jordenrunt resa med, det får bli nästa sommar.

chrilla skrev:
Stort grattis!
Det är en underbar känsla, jag vet...

När får man se snövits båge utanför kemientren då?

// Christian

ohhh det där dröjer nog ett tag, tar ett år ledigt från skolan, så förhoppningsvis nästa år.

Grattis till kortet! :tummenupp

Nu ska ni ta och låna er ett par hojar å komma upp å hälsa på oss en sväng tycker jag!
Låt bli de blå å vita nu bara...

McB skrev:
Min kära flickvän fick för några minuter sedan sitt efterlängtade obegränsade A-körkort. Ett STORT grattis till henne!

Puss och grattis på dig, gullet. :kiss

Dude,
kikade lite på din flickväns foto. Tycker snarare att det är du som skall grattas, en söt flicka med mc-kort, en riktig högvinst. Och självklart även grattis till snowwhite, ta det nu lugnt i början.

Grattis.

Verkar vara en rysare att ta kort i dag, jag tog mitt på FMCK 1975, på uppkörningen körde vi i från kontrollanten som körde tillbaks och fikade och vi körde vidare och fick våra kort ändå. Hela paktete kostade 250 kronor plus 75 för tillståndet tror jag.

Utbildningen var från februari till juni, varje onsdag teori och hela helgen (16 timmar) praktiska övningar på Java 250, gissa om de gick sönder ofta.

Kul med att få köra grusgrop, motokross, backtävlingar, trial, uppvisningar, hinderbana, lära sig välta, meka och allt annat man kan göra med en mc.

Det var första året som tjejer fick vara med, många så 16 åringar fullt påpälsade i armens bylsiga herrkläder, alla klarade sig utmärkt.

Jag har kört sedan den dagen både bana och i trafiken och aldrig varit med om en olycka även om det oftast går för fort så har jag för det mesta hjärnan med mig och tänker även för alla andra också.

Numera på Multistrada med nedslitna fotpinnar och bromspedal.

The_Wanderer skrev:
Grattis till kortet! :tummenupp

Nu ska ni ta och låna er ett par hojar å komma upp å hälsa på oss en sväng tycker jag!
Låt bli de blå å vita nu bara...

du får komma o hälsa på, det är inte så lätt för mig att få tag på hoj, ingen jag känner osm kan låna ut tyvär...

Grattis tjejen!! :)

Kan tänka mig att du somnar riktigt gott ikväll. Den känslan som man har efter att inspektören bekräftar körkortsinnehavet är underbart. Själv gav jag min inspektör en JÄÄÄTTE kram och vart lite generad efteråt :p

Hoppas Marcus bjuder på en dundergod middag ikväll!!! :)
kör försiktigt när du väl skaffar/lånar hoj!!

/AC

grattis grattis!

Sååå underbart att få höra dom där orde, "du är godkänd" !!!!

jag tog mitt kort i maj i år och var oxå sjukt nervös. garagevändning och nervosistet hör ju inte gärna ihop!

vilken skola gick du på? jag gick på Bruhns.

Kör nu försiktigt och se till att få låna hoj av att du känner så du inte glömmer av hur det är man gör :rofl (när man hjular)

natti natti

PS: Kommer sova som fan i det här regnet...

snowwhite skrev:
du får komma o hälsa på, det är inte så lätt för mig att få tag på hoj, ingen jag känner osm kan låna ut tyvär...
Vi får väll se om man har lust å åka grässklippare så långt, Zeb klarade ju iofs från Bromölla, får höra med honom om han har lust med en tur till bo-rås nån dag.

Japp...
<--- ryker imorron till fömån för en gräsklippare (motard) :Rockbanan
*snyft* kommer sakna den. :gråta

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...