GRATTIS RGmaniac på födelsedagen!!!

Jag tykte att din farsa sa att du inte tålde att dricka så mycket... eller hur! :notme (Olle å Ivan var ju med)(de gången då ramlagret pajjat för andra gången...)

cool_adde skrev:
Jag tykte att din farsa sa att du inte tålde att dricka så mycket... eller hur! :notme (Olle å Ivan var ju med)(de gången då ramlagret pajjat för andra gången...)

Nej nej nej :p ......Jag tål fan så mycket men inte om man jämför med min gammla far som varigt med ett tag...Och kan det där med att dricka lite för väl.... :(

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva ut i 125 år ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja vissta ska han leva ut i 125 bakfulla årrrrrr

cool_adde skrev:
Det var tider de! Gratis korv och fint väder... När blir re fest då? Måste ju planera lite (mycke bubbelbokningar :rolleyes: )

Nikel skrev:
Ja må han leva ja må han leva ja må han leva ut i 125 år ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja vissta ska han leva ut i 125 bakfulla årrrrrr

Du menar alldrig mer 125:A alldrig mera 125:a hatar 2-takt ända in till beeeenmmmäärggen!! :D

Biifer skrev:
Det var tider de! Gratis korv och fint väder... När blir re fest då? Måste ju planera lite (mycke bubbelbokningar :rolleyes: )

Jo var fint det förutom att hojjen dog.....Får se när jag bestämt mig....vilket datum osv.....

Tack alla!....Ingen som vill me ut på krogen då om nån bor i Linköpingstrakterna...Ska dit på fredag och går ut...Man måste ju fira ordentligt när man kommigt ur skitraka (125:a) åldern

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back