Nr:18 skrev:Karriärens roligaste rejs!!!
...som dessutom var ett riktigt race, dvs ett sprintrace!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Karriärens roligaste rejs!!!
Va satan din slyngel, riktiga race varar i sex timmar och heter ERFoscar skrev:...som dessutom var ett riktigt race, dvs ett sprintrace!Grattis!
![]()
GSXR1100R skrev:Va satan din slyngel, riktiga race varar i sex timmar och heter ERF![]()
Det regnade på KM och jag ville inte komma tvåa... det är ditt fel som hetsar mig i depån, faktura kommer.oscar skrev:Dina race varar ju bara ett par minuter, jag har frågat katten...
Ha ha, läs om Oscars inlägg och tänk lite...GSXR1100R skrev:Det regnade på KM och jag ville inte komma tvåa... det är ditt fel som hetsar mig i depån, faktura kommer.
Katter alltså... De är rent otroligt vad konstiga saker de släpar hemoscar skrev:Dina race varar ju bara ett par minuter, jag har frågat katten...
Bingo skrev:Katter alltså... De är rent otroligt vad konstiga saker de släpar hem![]()
Jag fattar ingentingTorkel skrev:Ha ha, läs om Oscars inlägg och tänk lite...![]()
GSXR1100R skrev:Jag fattar ingenting![]()
HighSider #98 lyfter på hatten och gratulerar!Nr:18 skrev:Tack, allihop! Extra tack till teamet som gjorde otroligt mycket i helgen! Skönt attt bara fokusera på körningen. Denna helgen är ett stort minne för en gammal man![]()
En av killarna som kör R600 hamnade i baksuget av Hindenburg och åkte med hela rakan i 330 km/h utan att ens behöva gasa, den kroppshyddan är helt i klass med att ligga i baksuget bakom en Scania.Nicke 98 skrev:HighSider #98 lyfter på hatten och gratulerar!![]()
Sen kan vi kallt konstatera att - Ja, "tvåhundrahästarsmonstret" var värt pengarna...
GSXR1100R skrev:En av killarna som kör R600 hamnade i baksuget av Hindenburg och åkte med hela rakan i 330 km/h utan att ens behöva gasa, den kroppshyddan är helt i klass med att ligga i baksuget bakom en Scania.
GSXR1100R skrev:En av killarna som kör R600 hamnade i baksuget av Hindenburg och åkte med hela rakan i 330 km/h utan att ens behöva gasa, den kroppshyddan är helt i klass med att ligga i baksuget bakom en Scania.
Nr:18 skrev:Karriärens roligaste rejs!!! 3:e plats, med en bästa tid på 1,42.189![]()
Måste vara en märklig upplevelse att dras med i baksuget hela rakan, tur att du höll in kopplingen annars hade din stackars 600:a varvat 26.000 rpm och skjutit ur sig kolvar som en blåtaktare.Mange R-1000 skrev:Det var tur jag höll in kopplingen annars hade R6:an exploderat
Ett riktigt stort grattis till placeringen och tack för att jag fick hålla till i HET:s tält.![]()
GSXR1100R skrev:Måste vara en märklig upplevelse att dras med i baksuget hela rakan, tur att du höll in kopplingen annars hade din stackars 600:a varvat 26.000 rpm och skjutit ur sig kolvar som en blåtaktare.
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |