Grattis Mumlan

oscar skrev:
Dina race varar ju bara ett par minuter, jag har frågat katten...
Det regnade på KM och jag ville inte komma tvåa... det är ditt fel som hetsar mig i depån, faktura kommer.

GSXR1100R skrev:
Det regnade på KM och jag ville inte komma tvåa... det är ditt fel som hetsar mig i depån, faktura kommer.
Ha ha, läs om Oscars inlägg och tänk lite... :rofl

oscar skrev:
Dina race varar ju bara ett par minuter, jag har frågat katten...
Katter alltså... De är rent otroligt vad konstiga saker de släpar hem :D

Nr:18 skrev:
Tack, allihop! Extra tack till teamet som gjorde otroligt mycket i helgen! Skönt attt bara fokusera på körningen. Denna helgen är ett stort minne för en gammal man :fyllisar
HighSider #98 lyfter på hatten och gratulerar! :tummenupp
Sen kan vi kallt konstatera att - Ja, "tvåhundrahästarsmonstret" var värt pengarna...

Nicke 98 skrev:
HighSider #98 lyfter på hatten och gratulerar! :tummenupp
Sen kan vi kallt konstatera att - Ja, "tvåhundrahästarsmonstret" var värt pengarna...
En av killarna som kör R600 hamnade i baksuget av Hindenburg och åkte med hela rakan i 330 km/h utan att ens behöva gasa, den kroppshyddan är helt i klass med att ligga i baksuget bakom en Scania.

GSXR1100R skrev:
En av killarna som kör R600 hamnade i baksuget av Hindenburg och åkte med hela rakan i 330 km/h utan att ens behöva gasa, den kroppshyddan är helt i klass med att ligga i baksuget bakom en Scania.
:rofl
Det där var inte snällt, men ganska kul.

GSXR1100R skrev:

Det var tur jag höll in kopplingen annars hade R6:an exploderat :D

Ett riktigt stort grattis till placeringen och tack för att jag fick hålla till i HET:s tält. :banana

Last edited:
Jag får väl också gratta dig till 3:e platsen.
Får väl ställa upp på ett rejs och se hur snabb du blivit, men va fan efter 10 000 varv på Anderstorp måste man väl förbättra sig annars är nått fel.

Nr:18 skrev:
Karriärens roligaste rejs!!! 3:e plats, med en bästa tid på 1,42.189 :banana

Mange R-1000 skrev:
Det var tur jag höll in kopplingen annars hade R6:an exploderat :D

Ett riktigt stort grattis till placeringen och tack för att jag fick hålla till i HET:s tält. :banana
Måste vara en märklig upplevelse att dras med i baksuget hela rakan, tur att du höll in kopplingen annars hade din stackars 600:a varvat 26.000 rpm och skjutit ur sig kolvar som en blåtaktare.

GSXR1100R skrev:
Måste vara en märklig upplevelse att dras med i baksuget hela rakan, tur att du höll in kopplingen annars hade din stackars 600:a varvat 26.000 rpm och skjutit ur sig kolvar som en blåtaktare.

Det var helt obeskrivligt. Hela min tillvaro blev svart och gul. Vaknade av att jag dunsade in i en mjuk rygg vid 200 metersskylten men kände mig mycket trygg tack vare värstingbromsarna... :Bugar

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back