Grattis Micke!

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Stort grattis till Micke som fyller år idag! Snart är du vuxen på riktigt!

Hoppas att du får en riktigt bra dag! :)

/Per, Sara & Oscar

Grattis Micke :krama......
aha därför handlade du en egen present i går på YC

/Damir & Veronica

Last edited:
Grattis grattis. Ett år äldre och visare med en ny familjemedlem som väntar runt hörnet. Och inte att förglömma en seriös satsning på snabbare varv med den bankittade hojen :banana

Lycka till :tummenupp

Gratrtis, grattis...! Ljuvligt att se att även du blir sargad av åren...:D

Tack alla. Full är ja inte även om jag gjort så gott jag kan,!
Äldre har jag inte heller blivit, 27 är en alldeles lagom ålder och snabbare... Njäääää, det är ju farligt. Än en gång, tack för födelsedagshälsningarna!

Ålder är bara en siffra. Gubbe e ett tillstånd...
Du har väl inte keps under hjälmen (än) ;)

GRATTIS GRATTIS i efterskott! Hoppas helgen blev trevlig!
Mvh M&M

Helgen är fortfarande trevlig, AC/DC skivan jag fick i födelsedagspresent (ni vet, en sån där CD) på högsta volym och jag har sett både uppvärmning och kval från Sachsenring, snart är det rejs! :yoparty

Helgen är fortfarande trevlig, AC/DC skivan jag fick i födelsedagspresent (ni vet, en sån där CD) på högsta volym och jag har sett både uppvärmning och kval från Sachsenring, snart är det rejs! :yoparty
Vänta bara tills du visar snorungarna en VINYLSKIVA!!! Min dotter tittade på mig och undrade vad det var, helt förundrad över att det kunde komma musik ur något så antikt.

JAG känner mig antik. Men jag är ju bara 25?!? :va Och du, Micke, ser inte en dag äldre ut än 28, jag lovar! :kiss

:krama

Back