Grattis McFille till dina vingar!

Kul reklamfilm för flygvapnet och SAAB, sen är flygfotona grymt balla. Ganska underhållande att alla är exakt lika långa, har samma kroppsbyggnad och pratar på exakt samma sätt. Ni vet,,,, med väl eftertänksamma och explisita,,,,, svar.

...och pratar på exakt samma sätt. Ni vet,,,, med väl eftertänksamma och explisita,,,,, svar.
Ja, de ska hela tiden vara så korrekta att de uppfattas som jäkligt trista men när kamerorna är av är de säkert som alla andra grabbgäng.

Nån som vet om och vart man kan se uppvisningar med Gripen i sommar?

Ja, de ska hela tiden vara så korrekta att de uppfattas som jäkligt trista men när kamerorna är av är de säkert som alla andra grabbgäng.

Nån som vet om och vart man kan se uppvisningar med Gripen i sommar?

Man kanske inte ska "skvallra" om deltagarna, men Claes "Freud" var iaf garanterat en utav dem som var absolut galnast när det festades, och knappast tråkig/korrekt när det inte festades. Den sista som jag hade tippat som stridspilot i det läget. Det är en relativt seriös utbildning, och jag tror att de vill få fram det budskapet med. Som du säger tror jag att det är en helt annan grej när kamerorna är av.

De flög senast på STCC på Mantorp, och de flög på GPt i Tjeckien 2006.

Annars är det inte ovanligt att de i alla fall startar/landar på valfri tisdagsträning på Sviestad. :) Man brukar då se vilka som inte är Linköpingsbor eftersom de alla glor drömskt upp i skyn. :D

Annars är det inte ovanligt att de i alla fall startar/landar på valfri tisdagsträning på Sviestad. :) Man brukar då se vilka som inte är Linköpingsbor eftersom de alla glor drömskt upp i skyn. :D

ja, vafan... vem hade inte gett ena testikeln för att få åka en sån kärra :galen

Tack ska ni ha! :Bugar
Det var mina sekunder i rampljuset det, får gå ut med blottarrock, hatt och solbrillor i fortsättningen. :rolleyes:

Ang. serien så tycker jag iaf att den är helt ok, man får ta det lite för vad det är, underhållning. Och ja, flygscenerna är ett hejvilt ihopkok, men det är ju bra klippt! :tummenupp

Grattis grabben :tummenupp (kan säga att man e inte lite avundsjuk) :)

Jo, där brukar jag se dem men de kör oftast så mesigt. Jag vill se dem dra i väg med full EBK :yoparty

Man kanske inte ska "skvallra" om deltagarna, men Claes "Freud" var iaf garanterat en utav dem som var absolut galnast när det festades, och knappast tråkig/korrekt när det inte festades. Den sista som jag hade tippat som stridspilot i det läget. Det är en relativt seriös utbildning, och jag tror att de vill få fram det budskapet med. Som du säger tror jag att det är en helt annan grej när kamerorna är av.

De flög senast på STCC på Mantorp, och de flög på GPt i Tjeckien 2006.

Jodå jag vet att det är andra personer fast inte när kameran är avstängd, möjligtvis när de inte jobbar. Har festat med dem på FV's officershögskola i Halmstad, tror att även piloterna läser där innan de börjar sin befattningsträning då var det inte så himla strikt :D

En förare i rookie 1000 skymtade förbi häromdagen också.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman