Grattis McB!!!

Grattis på dej! Vi kommer ner i morrnkväll och käkar pizza & gratulerar dej, sen blir det :fyllisar på lördag hoppas jag! :tummenupp :tuttar :banana
 
McB skrev:
Det hoppas jag med! :banana
Dåså, då blir det så! Vi vet ju att vi kan, Miami Vice, here we come! :rofl
BTW, så har vi en present till dej, men jag insåg precis att katten älskar att leka med snöret på presenten så den kanske inte ser så fin ut längre... :gnissla
 
Emmi skrev:
Dåså, då blir det så! Vi vet ju att vi kan, Miami Vice, here we come! :rofl
BTW, så har vi en present till dej, men jag insåg precis att katten älskar att leka med snöret på presenten så den kanske inte ser så fin ut längre... :gnissla

Voxi får leka med det snöret om hon vill. Det är tanken som räknas. ;)
 
McB skrev:
Klart hon gör, det är ju min dag idag. Den första vårdagen, därtill. :tummenupp
Okdå, hon tänker på dej, hälsar gör hon också. Hon ville vinka till dej i webcamen, men msn & camen funkar inte för Jens har formaterat datorn o e inte klar med att lägga in program.

BTW, våran fest den 27e e release-partyt för hojsäsongen! :banana
 
Emmi skrev:
Okdå, hon tänker på dej, hälsar gör hon också. Hon ville vinka till dej i webcamen, men msn & camen funkar inte för Jens har formaterat datorn o e inte klar med att lägga in program.

Vad synd. :(

Men å andra sidan sitter jag på jobbet, där jag inte har MSN. Kan alltså inte se någon vinkande Voxi.
 
McB skrev:
Vad synd. :(

Men å andra sidan sitter jag på jobbet, där jag inte har MSN. Kan alltså inte se någon vinkande Voxi.

Jaja, du får väl se en vinkande Voxi nån annan gång...
 
Grattis grattis! Men hur mycket fyller karl'n?... Eh, pojken menar jag :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top