Grattis Maverick

Maverick skrev:
Tack för alla grattis.. skall fira lite i helgen.. ska väl svinga en 14 bägare eller nått sånt.. :D :D :öl :öl

Hade det vart gratis att skicka tunga saker med posten hade "gubben" (du) fått en 30-litare färsköl, även kallad "The dunk" i brevlådan lagom till helgen... :hej :öl
 
fluppen skrev:
Hade det vart gratis att skicka tunga saker med posten hade "gubben" (du) fått en 30-litare färsköl, även kallad "The dunk" i brevlådan lagom till helgen... :hej :öl

Du e hjältligt välkommen upp om du vill.. ta me nån polare upp.. så få du vara me på en riktigt arabfest.. :D :D

PS. Har inte så stor brevlåda :( :crash :D
 
Maverick skrev:
Du e hjältligt välkommen upp om du vill.. ta me nån polare upp.. så få du vara me på en riktigt arabfest.. :D :D

PS. Har inte så stor brevlåda :( :crash :D

Tackar ödmjukt för inbjudan.... :bow ska tyvärr på party i helgen....som kvinna :skrämd (ni vill inte att jag ska ta foto med min nya digitalkamera iklädd kvinnokläder va ?? :p )

Arabfest...låter trevligt :crash vad och varför ??
 
Maverick skrev:
svårt o förklarar.. men skoj e de.. sjukt skoj.. du kommer nog märka av de i sommar när vi träffas.. :D :D

vaaaaaarfoooooooor??? :crash

SLUUUUUTA NUUUU !!!! nu blir jag ju nyfiken ju...Berätta !!!! :crash :skrämd
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top