Grattis Maverick

Maverick skrev:
Tack för alla grattis.. skall fira lite i helgen.. ska väl svinga en 14 bägare eller nått sånt.. :D :D :öl :öl

Hade det vart gratis att skicka tunga saker med posten hade "gubben" (du) fått en 30-litare färsköl, även kallad "The dunk" i brevlådan lagom till helgen... :hej :öl

fluppen skrev:
Hade det vart gratis att skicka tunga saker med posten hade "gubben" (du) fått en 30-litare färsköl, även kallad "The dunk" i brevlådan lagom till helgen... :hej :öl

Du e hjältligt välkommen upp om du vill.. ta me nån polare upp.. så få du vara me på en riktigt arabfest.. :D :D

PS. Har inte så stor brevlåda :( :crash :D

Maverick skrev:
Du e hjältligt välkommen upp om du vill.. ta me nån polare upp.. så få du vara me på en riktigt arabfest.. :D :D

PS. Har inte så stor brevlåda :( :crash :D

Tackar ödmjukt för inbjudan.... :bow ska tyvärr på party i helgen....som kvinna :skrämd (ni vill inte att jag ska ta foto med min nya digitalkamera iklädd kvinnokläder va ?? :p )

Arabfest...låter trevligt :crash vad och varför ??

Maverick skrev:
svårt o förklarar.. men skoj e de.. sjukt skoj.. du kommer nog märka av de i sommar när vi träffas.. :D :D

vaaaaaarfoooooooor??? :crash

SLUUUUUTA NUUUU !!!! nu blir jag ju nyfiken ju...Berätta !!!! :crash :skrämd

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard