Grattis Malin ett år idag!

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Solstrålen har blivit ett år...

Så det var dax för ett litet kalas med en present från mor och far!
Kan meddelas att hon såg grymt snabb ut på den och en del avundsjuka grabbar hängde runt och dreglade på den!
Ja och då bokstavligen dreglade på den! :D

Grattis på ettårsdagen.

Katarina & Patrik

En liten dikt.

Vi vill ej dina intressen styra men du får gärna tycka att hästar är fina när vi kör förbi dem med rejsbussen!
 

Bifogat

  • IMG_6884 Mindre.JPG
    IMG_6884 Mindre.JPG
    101.8 KB · Visningar: 142
  • IMG_6888 Mindre.JPG
    IMG_6888 Mindre.JPG
    100.1 KB · Visningar: 134
  • IMG_6901 Mindre.JPG
    IMG_6901 Mindre.JPG
    77.2 KB · Visningar: 154
Last edited:
Ja må hon leva!
Tackar för fint kalas! :)
Vi är ff mätta på tårta!

5 steg tog hon visst på sin ettårsdag - jaaa hon gåååår! :tummenupp
 
Klart bruden ska ha en Honda! Grattis Malin!!! Fam Johansson hälsar så gott.
 
Alla bruttor verkar ha problem med höga hojar. Finns det sänkningssats till den där? :unsure:

Krogvan och hojägare och en hejare på flaskan, vad ska det bli av den ungen?

Grattis Malin! Kompenserar lite...

bar-rosa_barbie1.jpg
 
Grattulerar till det lilla livet :hoppa

Det måste vara extra kul när hon tar sina första steg på födelsedagen.
(fast snart får ni väl spika fast allting hon kan komma åt) ;)
 
Grattis till lillan från både Lucky Luke och mig.

Hojen får ni dock låta bli att spika fast, jag hoppas ni gav bruden en hjälm också ;)
 
Var en underbar liten söt tjej jag träffade då vi var på AW för en "evighet" sedan. Och inte har hon blivit mindre söt sedan dess.

Grattis till Malin :)
 
Grattis på födelsedagen Malin! :hojsmilie



OT: Vad blir det nu för nytt djur som Duchess släpar hem?
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top