Grattis M:et!

KRATTIS MANNEN!!!!

nu e du ju lika gammal som jag....

för du fyller väl 25... som jag har fyllt nu i 2år :tungan

Tackar så mycket allihop!!!!!

Men jag fyller ju 25 :rolleyes:

Om det är någon som är sugen på fest så är det bara att komma förbi i morgon. Party hemma hos mig från 7. Säg till innan bara så jag vet hur många jag har att vänta mig!

Om det är någon som skall ut idag så finns det risk att vi ses. Mycket möjligt att det blir utgång idag med :banana

Tack än en gång, det värmer :tummenupp

Gulsnabbtrajja skrev:
Grattis :)

Måste även säga attt jag är så impad av Bikerbitch som sitter uppe sent på nätterna och bevakar födelsedagar. Är det inte skoldag imorrn flicka lilla? Borde va i säng för länge sen juh! :7peta

Ärsch, jag tycker inte om skolan. Nu är det snart slut, måste inte vara på alerten hela tiden. Pga studenfester är det ändå inte många elever som är där just nu. men tack för berömmet :tummenupp

Syns snart, hoppas du kommer att gilla 25 års presenten! :tuttar :D

GRATTIS
Eftersom jag inte kan komma i morgon så ringer jag och kollar var ni hamnade och möter er där! Ha en kanon dag och helg!!!!

GRATTIS

Hmmm är det inte dax att slut fylla snart :fyllisar

Jag tex har slutat för .... ja just ..

Grattis!

Grattis Mannen!
Hoppas ni får en trevlig afton hos dig dårå.....och slanga lugnt! :fyllisar

M:et skrev:
Tackar så mycket allihop!!!!!

Men jag fyller ju 25 :rolleyes:

Om det är någon som är sugen på fest så är det bara att komma förbi i morgon. Party hemma hos mig från 7. Säg till innan bara så jag vet hur många jag har att vänta mig!

Om det är någon som skall ut idag så finns det risk att vi ses. Mycket möjligt att det blir utgång idag med :banana

Tack än en gång, det värmer :tummenupp

Ahaa! En får gratulera på 20 vad var det nu-årsdagen :tummenupp . Hade det inte varit så förbannat långt så hade jag brännt raka vägen till Uppsala och våldgästat dig, varesig du vill eller inte.
Sen måste du ju ha ngn som har lite koll på vad du stjälper i dig :fyllisar :död :D

OLDEN skrev:
Ahaa! En får gratulera på 20 vad var det nu-årsdagen :tummenupp . Hade det inte varit så förbannat långt så hade jag brännt raka vägen till Uppsala och våldgästat dig, varesig du vill eller inte.
Sen måste du ju ha ngn som har lite koll på vad du stjälper i dig :fyllisar :död :D

fan Olden, jag behöver ju dig för att hålla koll på mig! Det vet du ju :tungan
Se till att pallra dig upp hit nu :banana

Grattis, grattis!! (från en till som inte hann med att gratta igår...)

M:et skrev:
fan Olden, jag behöver ju dig för att hålla koll på mig! Det vet du ju :tungan
Se till att pallra dig upp hit nu :banana

Hade det inte varit för allt vad tentor heter så, lätt hade jag kommit :fyllisar !!!
Jag måste se till att övertala Patrick, Pontus å Barken att det är Lelle som gäller i år också. Det har fan gått lite trööögt.
Peta :7peta gärna lite på Patrick om du träffar/snackar med han.

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år