Grattis Lokke! =)

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Jaha, då har man gått å fyllt år igen. Helt plötsligt inser man att man blivit 32! som om inte 30-årskrisen varit nog, man hade på nåt sätt trott att det skulle ha stannat där. Här har man gått å räknat sig själv som 30-åring, och nu slår verkligheten en i ansiktet som en våt disktrasa, man är 32 år! Va det inte 32 åringar som satt på parkbänkar å matade änder, sprang på pensionärsdisko å likartade underhållningsformer, och ansågs vara smått patetiska om man va på krogen bland en massa 20-åringar, när man själv var i 18-20-årsåldern?? Skrämmande!

Nu är man i den åldern så att man kan: skylla sina krämpor på att man blivit gammal, bli kallad gubbe av gymansieelever, inse att det är få idrottsgrenar eller andra sporter för den delen som man fortfarande har en chans att bli proffs i....

Dags att köpa custom? :fyllisar

GRATTIS då'ra!! :)

Själv ljuger jag om min ålder (för mig själv) så jag behöver ALDRIG köpa ngt kromat bojsänke. :tummenupp :D

32 är väl inge ålder, eller... jo det är det.
32 är en ålder, en bra ålder.
Inte fan vill man vara 20 och utfattig och drömma om allt man inte har råd till, bättre att vara 32 utfattig och inte ha några drömmar.

Välkommen i klubben :näsblod

gladh

Esquire skrev:
Nej. Dags att köpa värre hoj för att försöka bevisa att du inte är någon gubbe. :7peta

Eller så inser man sakta å osäkert att man inte har nåt att bevisa å börjar tänka ekonomiskt å byter till EU-moppe! :)

Lokke skrev:
Eller så inser man sakta å osäkert att man inte har nåt att bevisa å börjar tänka ekonomiskt å byter till EU-moppe! :)
Hörru finnpajsarn, sluta dumma dig. Stick ner till handlarn och lägg handpeng på nya GSX-R 1000 så blir du strax glad och positiv igen :fatta! :)

Bingo skrev:
Hörru finnpajsarn, sluta dumma dig. Stick ner till handlarn och lägg handpeng på nya GSX-R 1000 så blir du strax glad och positiv igen :fatta! :)

Eller förresten.....det alternativet låter nog definitivt trevligare. :tummenupp ;)

Tack!

abstruse: Jo, jag vet.... bara att vänta på att dom gräver ner en.....

UT: jak po täär på hemma, ty vet, tär pretvit sellstaschonen....

gladh: Ja precis! VA ska man med drömmar till när man ändå inte har råd att förverkliga dom......måste komma ihåg att lämna in lottokupongen.....2,3 mille euro.....hmm?...ja då fan blir det hojåka av....... :yoparty

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back