Grattis Kreuger till 1:a platsen

Det är bara att ställa sig i ledet och GRATTULERA !! :hoppa :hoppa (även fast jag gjorde det på plats)


Det är kul och se hur du har utvecklats.
Förra året då du hade en ganska yvig körstil,
nu kör du Mjukt, Snyggt och Grrrymt snabbt !! :yoparty :yoparty
 
Last edited:
Tack så jäkla mycket för att du ger mig magsår varje gång jag ser dig köra....:pannkyss

Jag är grymt imponerad av din körning. Snabb har du alltid varit men nu är du kontrollerad och taktisk. Satsa ordentligt så kommer du tillhöra toppen på ProSuperbike inom några år! T o m Pontus var imponerad och det är inte lätt att imponera på honom ska du veta :)
 
Ja vad ska man säga..You are the Lord :tummenupp
Stolt att var din lärling så om några år så kanske jag är i din klass..har dock väldigt svårt att tro de men vad vore livet utan mål :squid
 
Oj fan - va grymma Ni är Kreuger och Eskilsson :tummenupp Gratulerar med stor respekt :D

Petter - bra du nyttjar din talang..
 
Superduper..

Mycket vackert, kul att det går frammåt, när är nästa styrning så man kan komma och titta :va

Skall bli kul att se hur det ser ut i slutet av säsongen på resultatlistan.

Keep up..:tummenupp
 
Mycket vackert, kul att det går frammåt, när är nästa styrning så man kan komma och titta :va
Skall bli kul att se hur det ser ut i slutet av säsongen på resultatlistan.
Keep up..:tummenupp

Tackar allihop!

Nästa tävling blir tillsammans med EM i Karlskoga på Gelleråsen 28-29 Juli. Då hoppas jag att så många som möjligt kan komma och titta!

Fursten har lovat komma dit med nån IDM gixxer med 215 hk och ge mig en match så det kan bli spännande :)

Tack så jäkla mycket för att du ger mig magsår varje gång jag ser dig köra....:pannkyss

Jag är grymt imponerad av din körning. Snabb har du alltid varit men nu är du kontrollerad och taktisk. Satsa ordentligt så kommer du tillhöra toppen på ProSuperbike inom några år! T o m Pontus var imponerad och det är inte lätt att imponera på honom ska du veta :)

Några år??? Hur mycket tålamod tror du jag har!??? :D
 
Last edited:
Jätte grattis...tacka fan att man utvecklas så mycket på Rörken när man har så grymma instruktörer.
Nån som ska till Gelleråsen 28-29 juli? Det e ju Raceträffen då, förutom Em. Kostnad endast 200 för entre', läktare, camping, mm.
Vore kul om vi kunde bli ett gäng...

P.s. Assen rockade fett, bilder kommer...
 
Jätte grattis...tacka fan att man utvecklas så mycket på Rörken när man har så grymma instruktörer.
Nån som ska till Gelleråsen 28-29 juli? Det e ju Raceträffen då, förutom Em. Kostnad endast 200 för entre', läktare, camping, mm.
Vore kul om vi kunde bli ett gäng...

P.s. Assen rockade fett, bilder kommer...

Var ju ett jäkligt bra pris & hade också varit skoj, kruxet är att jag är i Glasgow då. Sen åker jag ner den 3 aug till Gelleråsen för att köra, så de hade ju blivit lite tajt i vilket fall.
 
Riktigt kul att det gick så bra! Grattis!!!!!
Hoppas att man kan komma iväg på nästa tävling och kolla!

Kör hårt!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top