Nr:18
Snabbare än Don Queer
Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejsetTorkel skrev:2127553Jösses! Ur led är tiden!![]()
Närå, stort grattis, du börjar bli Anderstorps motsvarighet till Cällis på Assen nu ju!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejsetTorkel skrev:2127553Jösses! Ur led är tiden!![]()
Närå, stort grattis, du börjar bli Anderstorps motsvarighet till Cällis på Assen nu ju!
Jo, jag var väl inte helt överlycklig själv...Nr:18 skrev:2128345Lite besviken att inte du höll dej upprätt hela rejset![]()
"Jag ska bli först att vinna..."? Jag som hade för mig att man var minst två pers i ett ERF-lag....men kan ju ha fel för migNr:18 skrev:2127304Hell no! Jag ska bli först att vinna ERF-serien med en b-licens![]()
Sopar banan är kanske inte rätt uttryck, jag ledde racet i hela 40 meterGustav O skrev:2129537Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!
Grattis!
Låg bakom när kenneth nästan ramlade av hojenPenguin skrev:2129546Grattis Stefan, snyggt kört!![]()
Grattis också till Kenneth N som gjorde en kanongrym och spektakulär körning! Svallvågorna efter vattenplaningen i karusellen nådde nästan upp på läktaren!![]()
Trevligt att träffas!Nr:18 skrev:2126790Tack!!! Har svårt att få bort flinet från mina läppar!![]()
Precis. Dom den räv du är så vet du vilka fyrtio meter som är viktiga att leda i ett race.Nr:18 skrev:2129549Sopar banan är kanske inte rätt uttryck, jag ledde racet i hela 40 meter![]()
Dock var det de sista 40 metrarna, och jag hade dessutom snabbaste varvet under racet. Från 4:e plats varvet innan till 1:a vid målgång på ett enda varv!![]()
Sug åt dig, det är enda chansen du får.KennethN skrev:2129574Tackar också Gustav O för det där med spolingarna. ( Jag som inte är en dag över 29 )
/ Kenneth
Det racet var premiärracet, 3 veckor efter licenskursen. Jag blev varvad av ledaren 2 gånger på racet, bästa tid 1,16.3Teddy skrev:2129588Fantastiskt! Stort grattis! Jag kommer ihåg när jag såg dig första gången, det var på på en B-tävling på Knutstorp 2001 och du vinglade runt på gammelkawan. Det måste ha varit en av dina första tävlingar. Du har kommit långt sedan dess.
Gustav O skrev:2129537Fy fan vad roligt! Åldermannen sopar banan med spolingarna och visar hur en rediger karlakarl kör i regn!
Grattis!
Ankan skrev:2130188Det här var nog den skojigaste nyheten jag läst på racingforumet.
Megagrattis till Humlan, du har visat att det finns ett liv på banan även för oss över 40. Grymt!
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |