Grattis Hållundan!

• Thread starter Thread starter HanneZ
  • Start date Start date
Får ta och gratulera!!! :fyllisar Antar att du ska till kåren och antasta allt som har ben, utom bord och stolar...idag då...det är ju julporr som tema! :tomten !!! Tacobuffén lär ju inte bli dum :tummenupp

/KaliZ

KaliZ skrev:
Får ta och gratulera!!! :fyllisar Antar att du ska till kåren och antasta allt som har ben, utom bord och stolar...idag då...det är ju julporr som tema! :tomten !!! Tacobuffén lär ju inte bli dum :tummenupp

/KaliZ
Ah! Pysselkväll medelst födelsedagskalas i U-lokalen på nyhem, därefter kåren...

Det blir lajbans... See you there! :tummenupp

Grattis!

Fin SKF-tröja :tungan

Dricker du hälften av allt det där under helgen som kommer blir jag imponerad - kom igen nu :7peta

Mavve skrev:
Grattis!

Fin SKF-tröja :tungan

Dricker du hälften av allt det där under helgen som kommer blir jag imponerad - kom igen nu :7peta
Höhö, SKFtröjan är min farsas gamla.... från 70talet nångång. Har ett par byxor till oxå =)

Bärsen på bilden och pengarna på kontot är slut. Det blev en flaska Parador (Bolagets billigaste?) och 4 burkar Harboe (Bolagets billigaste?) :crash

Grattis min gamle vän... blir d nån fest här uppe i götet till helgen eller?? Du får höra av dig isåfall så ska jag hjälpa dig med ölen ;-)

Ha d så sköj ikväll Mini!

:banana

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back