Grattis Ghost!!

Känns fint att din leverantör haft den goda smaken att uppgradera besten med vacker 03-plast! :kär

Kul! Och välkommen än en gång in i Husasektens underbara värld. :D

Jag hoppas du har en motardstänka att sätta på fram när du använder 17-tummarna, annars får jag skämmas för dig på söndag! :7peta (har en liggande, som jag kanske får ta med... :3freak )

Urk.. En ful gul.

Vad är det för nån? 650 eller mindre? Kommer du med till Arlanda å kör cross imorrn eller ska du fjolla dig med motardhjul?

Mattan skrev:
Urk.. En ful gul.

Vad är det för nån? 650 eller mindre? Kommer du med till Arlanda å kör cross imorrn eller ska du fjolla dig med motardhjul?
Det blev en lite mindre 501a just nu kittad med motardhjul ska bara fixa ett ok som passar till skivan oxå, jobbigt utan bromsar.. :näsblod

@ Prillan73 Du får väl komma & titta. :D

Bra, då kan du köra cross tills du fått tag på ett ok. 501 är som gjord för det. :)

Vikbanan 10:00 lördag. Du behöver ju knappt starta motorn för att komma dit. Nerförsbacke hela vägen nästan ju. Pajjar skiten så lovar jag att ge dig lift hem.

Om du inte får tag på nåt ok, så har jag en sån okdistans du kan få låna om du e snäll. Men jag måste ha tillbaka den senast 15:e April.

Last edited:
Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...