Grattis Dr.Bike 25 år igen

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Så var det dax igen att grattulera....

Som vanligt är han i solens rike och myser.

Grattis P-A
 

Bifogat

  • IMG_6385 Mindre.JPG
    IMG_6385 Mindre.JPG
    100.5 KB · Visningar: 95
  • IMG_6383 Mindre.JPG
    IMG_6383 Mindre.JPG
    120.7 KB · Visningar: 86
Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva uti hundraaadeeeee åååååååååår!

Massa grattis. :D
 
Gratulerar! Måste dock hålla med Mitra...
Så man vet om man behöver köpa ett eller två storpack till tårtan och om man ev. behöver köpa två eller tre tårtor för att få plats med ljusen... :hihi
 
Grattulerar på födelsedagen !! :hoppa
Hoppas att du har det bra i utlandet.. :)
 
Den evigt unge kalsongmannen :D

Grattis!!!
 
Haha!
Den evigt unge kalsongmannen.. ja det är väl nåt man får leva med att folk i FÖRSTA hand känner igen en som: "Jaha...han som går i kalsongerna i depån..."
Kanske inget man skriver i visitkortet! :D


TUSEN MILJONER TACK SKA NI HA!

Alla goa gummor och gubbar!

Jag älskar er!

Tack! :krama

Grattis din lilla spjuver!

ååå Tack! :krama

asså... HUR många gånger kan man fylla 25?? Jag tror på så här många ljus:

:födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda
:födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda
:födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda
:födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda :födelseda
:födelseda

ååå Tack! :krama
Fröken är allt för snäll...

Grattis :födelseda

Men 25 :va är det gånger 2 eller 3 :hihi

ååå Tack! :krama
Jaseje ba TRE urd: Pa-sa-dej! ;)

:födelseda GRATTIS :födelseda farbror från ett Rossifucko:D

ååå Tack! :krama

Dr.Bike är bäst!

ååå Tack! :krama

Åh, jag missade förra gången! STORT GRATTIS!!!!

ååå Tack! :krama

Grattis grattis! :)

ååå Tack! :krama

Grattis på födelsedagen! :tummenupp

ååå Tack! :krama

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år ja visst ska han leva ja visst ska han leva ja visst ska han leva uti hundraaadeeeee åååååååååår!

Massa grattis. :D

ååå Tack! :krama
Å du sjunger så jag blir tårögd! ;)

Gratulerar! Måste dock hålla med Mitra...
Så man vet om man behöver köpa ett eller två storpack till tårtan och om man ev. behöver köpa två eller tre tårtor för att få plats med ljusen... :hihi

ååå Tack! :krama :gnissla


ååå Tack!? :krama

Grattis på 25år dagen x2!!!

ååå Tack! :krama

Grattis på födelsedagen!!

:)

ååå Tack! :krama

Passar på att gratulera här också :cpparty

ååå Tack! :krama


ååå Tack! :krama

Grattis på födelsedagen!

:cpparty

ååå Tack! :krama

Grattulerar på födelsedagen !! :hoppa
Hoppas att du har det bra i utlandet.. :)

ååå Tack! :krama
Det har jag! - Men nu åskar det som kanonskott! :skrämd

Den evigt unge kalsongmannen :D

Grattis!!!

ååå Tack! :krama
(I get U 4 this... ;))
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top