Grattis då Humlejävel

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
:mad: Med inhyrda A-förare så vann FET sextimmarsracet med fyra tiondelar över # 18 Alltid Meck, Roberto Augustini körde ikapp raggarkungen Hägerström och slog han på mållinjen.

FET hade depåns största Tjöteborgare på plats som skrämde livet ur alla i depån.

Men det står fortfarande 3-2 mellan #63 RRR och #5 FET in "The Fearless Battle".

Hagheim kom trea.

/Korgflätning är kanske en kul hobby...

RRR #63 har inga pokaler öht, HET har 2 förstaplatser, alltså leder vi med 2-0. Pungt.

Edit: Tack som fan! Grymmaste racehelgen ever, racerapport kommer inom kort.

Last edited:
Och #63 RRR har dessutom kommit sist i en tävling...

1-0 till er!:Bugar

Jävel va bäst vi är :)

Så mycket pokaler att jag knappt får plats här hemma nu ;)

Grrrr :mad: Vi tog iaf målflaggelen :huvet

Javisst, precis som HET alltid gör.

Nåja, jag tycker genuint synd om dig, din entusiast som inte fick köra mer när Vurpebo mular och Sugo inte vet var kraschpuckarna skall sitta för att göra nytta och rädda utsatta kylarslangar.

Grattis till er i HET :) Grymt kört :tummenupp

Trots att ni själ poängplatser i REC måste man ju imponeras av att ni orkar köra så mycket men rec är väl komforttempo för er.

Grattis till er i HET :) Grymt kört :tummenupp

Trots att ni själ poängplatser i REC måste man ju imponeras av att ni orkar köra så mycket men rec är väl komforttempo för er.

Mja.. Vi tog inga poänd i REC idag (bara pokalerna ;) ). Tanken var mycket att Roger, våran suveräna meck i vårt och torrt skulle få åka sig ett race. Så han körde hela kvalet och 1.5 timme i början. Lämnade över som tvåa (skapligt vass meck till att köra hoj!!) och sen var han nöjd. Efter det åkte vi rätt lagoma tider och vann för att vi har en sån gigantisk tank så vi bara behövde göra två tankstopp.

Men hur var min wheelie över mållinjen då?? va va??? Var den snygg?? ;)

He he...
Vad kul att se hur förvånade både du och stefan var när jag stod på andra pallsteget i dag herr Don Q....

Det var inte fel att bli dubbel tvåa idag:)

Mja.. Vi tog inga poänd i REC idag (bara pokalerna ;) ). Tanken var mycket att Roger, våran suveräna meck i vårt och torrt skulle få åka sig ett race. Så han körde hela kvalet och 1.5 timme i början. Lämnade över som tvåa (skapligt vass meck till att köra hoj!!) och sen var han nöjd. Efter det åkte vi rätt lagoma tider och vann för att vi har en sån gigantisk tank så vi bara behövde göra två tankstopp.

Tyvärr jag missade den, jag var själv ute sista passet. Stor tank är bra, vi fick tanka ca 20 minuter från slutet, varvet efter jag tankade kom SC ut sen var det krypkörning fram till slutet utom de två sista varven :gnissla

He he...
Vad kul att se hur förvånade både du och stefan var när jag stod på andra pallsteget i dag herr Don Q....

Det var inte fel att bli dubbel tvåa idag:)

Hade inte en aning om att du fick köra en hoj med så stor motor, därav förvåningen. Dubbeltvåa slås lätt av dubbeletta med en tredjeplats som bonus:yoparty

Grattis till segern!

...och tack för att ni gjorde racet spännande på slutet när vi ändå stod och packade ihop våra prylar och kraschade moppe.

Snyggt kört hela rejset men den där wheelien såg rätt krampaktig ut. :D Du blev nog lika förvånad som många andra när målflaggen föll.
Hyllar dessutom beslutet att ni inte tar placeringspoäng. :tummenupp

Snyggt kört hela rejset men den där wheelien såg rätt krampaktig ut. :D Du blev nog lika förvånad som många andra när målflaggen föll.
Hyllar dessutom beslutet att ni inte tar placeringspoäng. :tummenupp

Krampaktig?? :mad: Fan...

Ja, det var flera som gick in och tankade varvet före SC. Vi gjorde likadant på lördagen och man blir ju så arg. Tyvärr inget man kan ha en aning om...

Grattis till segern!

...och tack för att ni gjorde racet spännande på slutet när vi ändå stod och packade ihop våra prylar och kraschade moppe.
Nä, vad synd. Ni låg ju riktigt bra till. Vad hände?

Riktigt imponerad av segern i NECen.
Sjukt snyggt kört av er alla tre, grattis!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman