grattis cralle..

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
läste tjejens veckorevyn i morse och vad står där:
på bilden syns christer lindholm svensk mästare i motorcross,jasså det var det du vann.hade själv hört och sett något om widec....
typiskt svensk skitpress och inte ha en endaste anning om nått som vanligt.
 
Veidec :7peta

Hehe... samma sak som att de säkert skulle kunnat skriva..

vinnaren körde en motorcykel av märket Grön, tvåan hade en likadan fast röd :D
 
DANIEL!!!

Sitter du och läser Veckorevyn! För sådant finns inga ursäkter. Det är bara höjden av antiintellektualism. :fatta!

(Klart Cralle är mästare i motocross. Han är bäst på allt ju... :rolleyes: )
 
igelhammar skrev:
läste tjejens veckorevyn i morse och vad står där:
på bilden syns christer lindholm svensk mästare i motorcross,jasså det var det du vann.hade själv hört och sett något om widec....
typiskt svensk skitpress och inte ha en endaste anning om nått som vanligt.


Läste i tjejens tidning va?? Det brukar ju låta så. :rolleyes: :tungan
 
Igelbankaren läser damtidningar :va detta kommer du att få höra i depån år 2004 :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top