GRATTIS c0la

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Storvreta/Uppsala
Hoj
spätta på en blackbird
Grattis Bror! :Bugar
Du är allt var en syster behöver nästan ;)
Synd bara att du flyttat från stan, men jag har ett substitut... :tummenupp
å det är väl tur det. ( :fatta! stackars Affe_R1)
Annars skulle saknade efter dig :4skrika bli för svår! :huvet
 
Det är taskigt att slå någon sådan person som en Affe. :huvet
Men man tackar & bockar :banana

kortstubina skrev:
Grattis Bror! :Bugar
Du är allt var en syster behöver nästan ;)
Synd bara att du flyttat från stan, men jag har ett substitut... :tummenupp
å det är väl tur det. ( :fatta! stackars Affe_R1)
Annars skulle saknade efter dig :4skrika bli för svår! :huvet
 
Grattis killen :banana :banana

Man kan ju inte påstå att du spammar i forumet :tungan
 
Jag får tacka för uppvakningen på födelsedagen...
Affe?? Varför ska man spamma i forumet? :confused: det är ju bara taskigt mot dom som inte klarar av att skriva så fort :yoparty
Hur som helst; snön finns så det, Blir väl en skoterförare av mig i vinter istället för MC :hihi

Hur som helst så om ni vill ha snö & skotrar så kom till Skellefteå så ska vi se vad vi kan hitta på..
Ta hand om er där nere nu så ses vi efter jul!!!
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top