Grattis BT

Tackar. Tänk, jag har numer fler dagar av mitt liv som jag fått handla på bolaget än vad jag inte fått.
Mysko liksom.

Grattis grattis!

Congratulazioni!

Offtopic: Någon som vet om Silverwolf fortfarande lever? Redan förra gången man stötte på han så var han ju gaaaaammaaaaal!

haha han har nog blivit dement på äldre dar och hittar inte hit. Han hittar ju aldrig ens till ett TT :D

Congratulazioni!

Offtopic: Någon som vet om Silverwolf fortfarande lever? Redan förra gången man stötte på han så var han ju gaaaaammaaaaal!

Sist jag såg honom så hade han två från äldrevården med sig (mest för att han envisades med att kissa ner sig tror jag) men snygga var dom iaf så grattis på honom.

Nä, jag e dö. Eller rättare sagt, så gammal så jag borde varit död.
Krille, va inte elak mot mig för att jag pissar ner mig, det är det enda roliga jag
har att göra här på hemmet.

Hade inte förvånat mig. Aja, får väl knyta i kontakterna i Äldrevården, de hittar honom säkert i deras databas.
Eller Arbetsterapeuterna? Betastöd, tröskelskydd, halkmatta, skyddsräcken, rullator... Ja listan kan göras lång..

- - - Updated - - -

OJ! Hur är det där borta? Skärselden? 10 oskulder eller var du Atheist i ditt förra liv?

Vad säger ni om att lägga ihop lite pengar för att köpa en "Best of Bloopers med djur" ? Något skoj måste han ju få ha på ålderdomshemmet..
https://www.youtube.com/watch?v=m5YrS3h9C5Y

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey