Grattis BT

grattis på dej!!
Man blir ju inte äldre än man gör sig!!!!

Ett stort grattis Per :födelseda

Köp dig en sådan här om du får sålt Triumphen.... :D

Bifogat

• hustler.jpg
    hustler.jpg
    87.3 KB · Visningar: 72
Gnattis på dig din benget, tyvärr kan jag inte komma på festen men ni får ha det så kul.

Grattis än en gång på dig!!!!

Blev själv 30 i dec men fick höra av en brud :tuttar att jag inte skulle oroa mig och påpeka :fatta! att jag bara fylde tjugotio! :yoparty Grattis! :fyllisar

Tack alla! :)

För de som undrar, jag behåller Charmane. Vill inte sälja... :hihi
Att folk verkligen trodde på att jag sålde hojen för 25.000:- Otroligt. :va

På lördag smäller det! :fyllisar :fyllisar

blacktriple skrev:
Tack alla! :)

För de som undrar, jag behåller Charmane. Vill inte sälja... :hihi
Att folk verkligen trodde på att jag sålde hojen för 25.000:- Otroligt. :va

På lördag smäller det! :fyllisar :fyllisar

Får man komma med damsällskap? :)

Last edited:
#57 Thundrace skrev:
Blir det inte jobbigt att asa omkring på en säl en hel natt...jaja...som vissa åbäkar sig... :D :fyllisar

Ibland går det visst lite fort som damerna säger. Du är dock närmare än du tror. :rofl Jävla sälungen igen. :D

Boffen skrev:
Gick hon med på att komma till Sverige? :lol

Har inte pratat med frugan på ett tag. Kanske skulle ta tag i det nu. Här behövs ju städas. :D

Glenning skrev:
Har inte pratat med frugan på ett tag. Kanske skulle ta tag i det nu. Här behövs ju städas. :D

Du vet väl att de även med fördel kan användas till diskning, matlagning och skjortstrykning :tuttar

Edit: OBS, nämn inte att jag sagt detta till mitt damsällskap när vi träffas! Då får jag stryk :kryckor

Last edited:
Boffen skrev:
Du vet väl att de även med fördel kan användas till diskning, matlagning och skjortstrykning :tuttar

Edit: OBS, nämn inte att jag sagt detta till mitt damsällskap när vi träffas! Då får jag stryk :kryckor

Klart vi kommer att säga det!

Kan hon tvätta motorcyklar också? I så fall vet jag en som skulle behöva henne... :hihi

Glenning skrev:
Ibland går det visst lite fort som damerna säger. Du är dock närmare än du tror. :rofl Jävla sälungen igen. :D

Glöm bara inte bort att sälungar är onda...klubba på bara... :D

*/ ?>
Back