Grattis Boatdrinks...

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Grattis farbror Boatdrinks! Du har just blivit tillräckligt gammal för att få köra busa :banana :cpparty :dricka

Ha en najs afton nu mannen!

Tack som fan!

Har inte haft tillfälle att tala med chefen om att jag behöver ett "Busa-tillägg" i lönekuvertet än, men jag är hoppfull:rolleyes:

Av mamma lär jag inte få någon busa i present, men jag hoppas på att mina hojåkarkompisar håller på att skramlar och anordnar stödgalor etc. så att det löser sig :tummenupp

Grattis!!!

En stödgala för Boatdrinks Busabehov, helt klart! Jag är PÅ..
Fråga dessutom Explorer58 om han är med och sponsrar

Last edited:
:cpparty :cpparty :pussa GRATTIS, tänkte att visst kan du få en busa. Men kom på att fireblade 09 är bättre. Fast den behåller jag själv:hihi

Letade i leksaksaffären, men hittade ingen busa... sorry...

Har dock en story att bjuda på så här på födelsedagen:

Igår var jag iväg och köpte en present till hojen på AVA (lite kedjevax) och dottern var med. Vi satte oss utanför och mumsade glass vid deras fikabord. Tjejen tittar in genom skyltfönstret och säger:

-Titta pappa en vit motorcykel!
-Ehh.. ja det har du rätt i, tycker du den var fin?
-Nää, det är nog ingen som vill köpa den.
-Nähä.. varför då?
-Dom blir så lätt smutsiga liksåm, å så måste man alltid tvätta dom och det vill man inte...
:rofl :rofl :D

(Kanske mer en känga på dema2, men det bjuder jag på generös som jag är)

Letade i leksaksaffären, men hittade ingen busa... sorry...

Har dock en story att bjuda på så här på födelsedagen:

Igår var jag iväg och köpte en present till hojen på AVA (lite kedjevax) och dottern var med. Vi satte oss utanför och mumsade glass vid deras fikabord. Tjejen tittar in genom skyltfönstret och säger:

-Titta pappa en vit motorcykel!
-Ehh.. ja det har du rätt i, tycker du den var fin?
-Nää, det är nog ingen som vill köpa den.
-Nähä.. varför då?
-Dom blir så lätt smutsiga liksåm, å så måste man alltid tvätta dom och det vill man inte...
:rofl :rofl :D

(Kanske mer en känga på dema2, men det bjuder jag på generös som jag är)

låter som kloka ord från din dotter tycker jag,hon vet vad hon snackar om - kommer säkert köra gixxer om några år,förmodligen en vit...:D

just det ja,GRATTIS Boatdrinks.:cpparty :cpparty :pussa :fyllisar

för övrigt anser jag att Boatdrinks ska ha en BUSA :tummenupp

Framgick det hur gammal Boatdrinks blivit, lika gammal som stor eller?

Jättegrattis på dig.. :tummenupp

Har hört att räntorna är låga så här i kristider, -tycker även du ska bidra till att vi kommer på fötter igen. Pengar skall cirkulera i kristider :D

låter som kloka ord från din dotter tycker jag,hon vet vad hon snackar om - kommer säkert köra gixxer om några år,förmodligen en vit...:D

just det ja,GRATTIS Boatdrinks.:cpparty :cpparty :pussa :fyllisar

för övrigt anser jag att Boatdrinks ska ha en BUSA :tummenupp

Fast faktum är att svart är nog fan den mest opraktiska färgen jag haft, -allt syns på fanskapet.

Vore skoj med någon udda skrikig färg, typ mintgrön eller något :) ska nog lacka om den...

Last edited:
GRATTIIIIIIISSSSSS!!!!!!!!!!!!! Jösses, du har höjt medelåldern här med flera år nu.... :)

Tror han är gammal nog för att oroa sej för de oranga kuverten. :D :gnissla

Fast faktum är att svart är nog fan den mest opraktiska färgen jag haft, -allt syns på fanskapet.

Vore skoj med någon udda skrikig färg, typ mintgrön eller något :) ska nog lacka om den...

Din hoj blir ledsen när du snackar skit bakom hennes ram. Fråga bara min hoj, hon trivs i sin skrud. Men det är klart, ska du lacka så ska det vara i en vågad färg! Men mintgrön... Hmm.. var inte det en färg på hojen för bara ett par år sedan? Du kanske tänker en annan nyans? Kan isf bli riktigt ballt!

Jättegrattis på dig.. :tummenupp

Har hört att räntorna är låga så här i kristider, -tycker även du ska bidra till att vi kommer på fötter igen. Pengar skall cirkulera i kristider :D

en snabbis,inte så detaljerat men ganska snyggt ---------- INTE !!!

Bifogat

• thom@striplegrön.jpg
    thom@striplegrön.jpg
    215.5 KB · Visningar: 52
en snabbis,inte så detaljerat men ganska snyggt ---------- INTE !!!

Nja...var kanske inte så allvarligt menat... i alla fall inte när man såg denna bilden :galen

Fast på allvar skulle det vara kul att ha någon udda färg...

Tack för all uppvaktning här i forumet och i övrigt. Jag har inte varit ner till parkeringen och kollat än, men jag hoppas att någon snäll farbror/läskig gubbe har ställt en snyggt blå/svart busa där åt mig. Jag har inte gett upp riktigt än... :D

Tom@s, om du inte har märkt det än så är Rosa den enda färgen som Pepper godkänner förutom svart. Var modig, om du skall sticka ut så gör det ordentligt :tummenupp

Tror han är gammal nog för att oroa sej för de oranga kuverten. :D :gnissla

Inget att ora sig för, skit in skit ut som jag brukar säga :brinnerup

35 är ingen ålder har jag hört, mer en rekomendation:yoparty

Last edited:
Grattis Mannen!

Och inte kan du köpa Hynda när det finns BUSA!! Det är en hoj för killar med hår på bröstet.

Ja nu vet jag inte om du har det, men antar eftersom du nått en aktningsvärd ålder!

SMSa LÅNA!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...