Grattis Anton

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
Anton har klarat sin uppkörning ida :tummenupp :tummenupp

GRATTIS

EDIT: kom precis på att det finns en tråd för detta, men skit samma :D

Last edited:
Grattis då vafan :tummenupp
Vill ta o klara min oxå (första försöket nästa vecka)
Blir så frustrerad att se o höra alla som får åka HELT ensamma, utan någon bakom :huvet
Kör försiktigt nu bara och håll tummarna för mig FFS!

/R

Grattis, kommer själv ihåg känslan, fan va gött det va :yoparty

Om du vill lära dig köra hoj som man gör på riktigt, och inte som trafikskolorna vill, så rekomenderar jag STARKT bankörning! Va själv i linköping 20/4, va första gången, dom har instruktörer med osv, man lär sig väldigt mycket och har precis hur kul som helst...!! :tummenupp (så kan du förnedra solid fätt sen bah :rolleyes: )... Att man sen blir en säkrare förare på vägen är ju ingen nackdel, lätt gjort annars när man har nytaget körkort och ska hänga på sina erfarna kompisar.

Usch va tråkig jag lät nu...

NSR_Martin skrev:

Om du vill lära dig köra hoj som man gör på riktigt, och inte som trafikskolorna vill, så rekomenderar jag STARKT bankörning! Va själv i linköping 20/4, va första gången, dom har instruktörer med osv, man lär sig väldigt mycket och har precis hur kul som helst...!! :tummenupp (så kan du förnedra solid fätt sen bah :rolleyes: )... Att man sen blir en säkrare förare på vägen är ju ingen nackdel, lätt gjort annars när man har nytaget körkort och ska hänga på sina erfarna kompisar.

Ja det vore jäkligt skoj! Får se i slutet av sommaren när man är rik :tummenupp

NSR_Martin skrev:

Ånä, du hade rätt med det med att hänga på, för det gör han sannerligen inte. :3freak

Fick ju sakta ner hela tiden för han e sån slöis, o en sak till :tungan han kommer aldrig köra ifrån mig! :banana

Solid snake skrev:
Ånä, du hade rätt med det med att hänga på, för det gör han sannerligen inte. :3freak

Fick ju sakta ner hela tiden för han e sån slöis, o en sak till :tungan han kommer aldrig köra ifrån mig! :banana

Hahaha =) Jag vill ju gärna behålla kortet LITE längre än en dag :D

Solid snake skrev:

Och om han försöker hänga på dig lägger du i tvåan, eller vad? ;)

Seriöst, bankörning är nog det bästa som finns när det gäller hojkörning. Precis hur kul som helst.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...