Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jamenvisst, Augustsson fyller .. 29 idag
Grattis din gamle spjuver![]()
Fy fan. "Ung"...
Grattis!
Tack, tack..Fy fan. "Ung" och med talang.
Grattis!
Snorunge funkar oxo, det låter ungt...Grattis snorunge!
Ni andra som tycker jag är gammal pratar jag inte med mer!!!![]()
![]()
Ja, så är det[klipp]Är personer med RR-licens mer värda och får därför ha grattistrådar i andra forum än överflödiga diskussioner?
[/klipp]
Varför får alla RR-förare ha grattistrådar i andra forumdelar än överflödiga diskussioner, när alla andra vanliga personer förvisas dit om man gör en grattistråd i någon "vanlig" forumdel? Dessa trådar är väl minst lika mycet off toppic som alla andra trådar som flyttas från någon "vanlig" forumdel till överflödiga diskussioner? Är personer med RR-licens mer värda och får därför ha grattistrådar i andra forum än överflödiga diskussioner?
Men visst, grattis.
Gammal!!![]()
![]()
JA, så är det givetvis!!!Varför får alla RR-förare ha grattistrådar i andra forumdelar än överflödiga diskussioner, när alla andra vanliga personer förvisas dit om man gör en grattistråd i någon "vanlig" forumdel? Dessa trådar är väl minst lika mycet off toppic som alla andra trådar som flyttas från någon "vanlig" forumdel till överflödiga diskussioner? Är personer med RR-licens mer värda och får därför ha grattistrådar i andra forum än överflödiga diskussioner?
Men visst, grattis.
Det gäller ju att jämföra sig med rätt personer, som undertecknad elelr Nr18. Då framstår du som både sjukt talangfull och vansinnigt ung, för att inte tala om att jämföra sig med GSXR1100RRRR-Micke.Tack, tack..Jag känner mig väldigt ung och talangfull..
![]()
Ni andra som tycker jag är gammal pratar jag inte med mer!!!![]()
![]()
Det stämmer. Jag satt nyss i ett litet hus på landet och åt jordgubbstårta tillsammans med Robban och hans tjej. Vi sa inte ett ljud till varandra, och sen stack vi ut och körde lite bakhjul med hans fjantgatgixxer!![]()
3024341Oscar e fet, han har feta fötter o har en riktig fettoskalle..
O åka hoj me honom bör man inte göra...
Vi rockade dock när han satt bakpå o wheelisarna lixom funkade..
Han hälsade på de mötande såhär..
![]()
Tårtan va dessutom hur god som helst, skönt att Oscar kunde hålla käft hela kvällen....
Oscar e fet, han har feta fötter o har en riktig fettoskalle..
Tårtan va dessutom hur god som helst, skönt att Oscar kunde hålla käft hela kvällen....
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |