Grattis Alkishaj-Robban!!!

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jamenvisst, Augustsson fyller .. 29 idag :)
Grattis din gamle spjuver :tummenupp

Bifogat

• robban.JPG
    robban.JPG
    28.3 KB · Visningar: 99
Last edited:
Grattis!

Du får nu inte bara bjuda en, utan två kvällar i Valencia!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh Der Augustsson habt geburtstag!!
Gratulieren!:tummenupp

Varför får alla RR-förare ha grattistrådar i andra forumdelar än överflödiga diskussioner, när alla andra vanliga personer förvisas dit om man gör en grattistråd i någon "vanlig" forumdel? Dessa trådar är väl minst lika mycet off toppic som alla andra trådar som flyttas från någon "vanlig" forumdel till överflödiga diskussioner? Är personer med RR-licens mer värda och får därför ha grattistrådar i andra forum än överflödiga diskussioner?

Men visst, grattis.

Varför får alla RR-förare ha grattistrådar i andra forumdelar än överflödiga diskussioner, när alla andra vanliga personer förvisas dit om man gör en grattistråd i någon "vanlig" forumdel? Dessa trådar är väl minst lika mycet off toppic som alla andra trådar som flyttas från någon "vanlig" forumdel till överflödiga diskussioner? Är personer med RR-licens mer värda och får därför ha grattistrådar i andra forum än överflödiga diskussioner?

Men visst, grattis.

En stor del av de som har rr-licens är aldrig i nåt av de andra forumen. Varför lägga en tråd där som berörd person inte skulle se?

:mad: :mad:

Men visst, grattis.
JA, så är det givetvis!!! ;)

Tack, tack..:) Jag känner mig väldigt ung och talangfull.. :rolleyes:
Det gäller ju att jämföra sig med rätt personer, som undertecknad elelr Nr18. Då framstår du som både sjukt talangfull och vansinnigt ung, för att inte tala om att jämföra sig med GSXR1100RRRR-Micke.

Ni andra som tycker jag är gammal pratar jag inte med mer!!! :gnissla :mad:

Det stämmer. Jag satt nyss i ett litet hus på landet och åt jordgubbstårta tillsammans med Robban och hans tjej. Vi sa inte ett ljud till varandra, och sen stack vi ut och körde lite bakhjul med hans fjantgatgixxer!:tummenupp

Det stämmer. Jag satt nyss i ett litet hus på landet och åt jordgubbstårta tillsammans med Robban och hans tjej. Vi sa inte ett ljud till varandra, och sen stack vi ut och körde lite bakhjul med hans fjantgatgixxer!:tummenupp
:) Oscar e fet, han har feta fötter o har en riktig fettoskalle.. :gnissla O åka hoj me honom bör man inte göra... :brinnerup Vi rockade dock när han satt bakpå o wheelisarna lixom funkade..:rolleyes: Han hälsade på de mötande såhär.. :rock

Tårtan va dessutom hur god som helst, skönt att Oscar kunde hålla käft hela kvällen....

3024341 :) Oscar e fet, han har feta fötter o har en riktig fettoskalle.. :gnissla O åka hoj me honom bör man inte göra... :brinnerup Vi rockade dock när han satt bakpå o wheelisarna lixom funkade..:rolleyes: Han hälsade på de mötande såhär.. :rock

Tårtan va dessutom hur god som helst, skönt att Oscar kunde hålla käft hela kvällen....
:rofl

:) Oscar e fet, han har feta fötter o har en riktig fettoskalle.. :gnissla Tårtan va dessutom hur god som helst, skönt att Oscar kunde hålla käft hela kvällen....

Oscar är bra på tårta! Han backade ur på att åka till Assen i våras för att han hellre stannade hemma och käkade tårta!:tummenupp

Back