Grattis Åsa!

Grattis Åsa.:pannkyss

Bättre sent än aldrig vade va.

Oj oj, denna tråden har jag visst missat helt. Kan ju bero på att jag inte surfat SH på ett tag.... Tusen tack alla som grattat mig, det värmer!!!

Som det ser ut nu lägger jag ned racing, det gör för ont i kroppen helt enkelt. Så min fina hoj och även bussen är till salu, om det finns någon spekulant, bara att hojta till :)

Kram på er alla

Åsa skrev:
2630078 Oj oj, denna tråden har jag visst missat helt. Kan ju bero på att jag inte surfat SH på ett tag.... Tusen tack alla som grattat mig, det värmer!!!

Som det ser ut nu lägger jag ned racing, det gör för ont i kroppen helt enkelt. Så min fina hoj och även bussen är till salu, om det finns någon spekulant, bara att hojta till :)

Kram på er alla

Vad tråkigt att höra, Åsa. :( Är det endast racingen du kommer sluta med, eller bankörning överhuvudtaget?

Kram

Åsa skrev:
2630078 Oj oj, denna tråden har jag visst missat helt. Kan ju bero på att jag inte surfat SH på ett tag.... Tusen tack alla som grattat mig, det värmer!!!

Kram på er alla

Meh nee....
Så gammal är du inte än så att du måste lägga ner racingen...
Fy på dig.

Åsa skrev:

Kram på er alla

:( Äsch.

Lycka till med vad du kan tänkas hitta på att göra istället!
...Och Grattis i efterskott.

//Calle

Grattis Åsa...

Synd att du slutar.
Kul med tjejer i racingen även om dom kör ifrån mig...
Så här efteråt så var det nog en kärvande avgasport har jag hört!:D

Alicia skrev:
2630128 Meh nee....
Så gammal är du inte än så att du måste lägga ner racingen...
Fy på dig.
Gammal :va Vad menar du nu? :mad:

Har väl inte med åldern att göra att jag har ont.
Lr......:gnissla

Åsa skrev:

Kram på er alla

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Gumman då, fan vad trist. Vem ska jag nu kampera ihop med?:död :gråta

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...