Gratta mig då!!! :-)

Swedie skrev:
Äh, trodde jag kunde använda en undantagssituation :( buhuuhuhu

flyttar tråden. jag är inte bättre eller ska ha specialregler. :attack

Jävlades bara med dej. Du får lägga dina trådar vart du vill. :)

Grattis. Du är ju stor nu så jag tycker du kan få en öl istället för tårta.

Bifogat

• background_glas2.jpg
    background_glas2.jpg
    15.3 KB · Visningar: 18
När och vart är festen... ??

Vilken dresscode och behöver man ta med dricka???

:rolleyes:

hehe... GRATTIS... :fyllisar

Swedie skrev:
Jag fyller ju år! För i helskotta. :banana

24 år är jag nu. Varit nära döden jättemånga gånger. Men har inte lärt mig ett jota på alla år jag levt. Gör fortfarande en massa dumma val.

Hur det känns? Ja, jag känner mig rätt lyckad. Har en sajt vid namn Sporthoj.com som folk gillar. Där hänger jag.

Här är en tåta till mig själv.

1st-birthday-cake.jpg

Grattis Johnny. :arsele :yoparty :fyllisar

kände du dig bortglömd? :hihi

går de inte fixa ett script, så alla som fyller år får stå på förstasidan brevid en bild på en tårta (namnet står brevid tårtbilden) så slipper nån känna sig utanför :)

Grattis då!!! :Rockbanan :fyllisar

Grattis snorunge, tänk på att ungdomen är flyktig. Snart är du ännu en gubbe i mängden som försöker klamra sig fast vid svunna tider med hjälp av en sporthoj...

Gratulerar Swedie, och får passa på att tacka för sh.com!

För att Snowwhite och Chris Ash (om han verkligen fyllde år idag) inte skall känna sig alldeles undanskuffade så ett stort grattis även till er!

:banana

scud skrev:
Så du (ja du swedie) påstår att mailet som skickades till mig för 5 dagar sen (då fyllde jag år) från sporthoj.com skickades av dig personligen, och inte av något lömskt script? 00.01 fick jag det, tvivlar på att du satt och väntade ivrigt på att få gratta mig.

Men okej, jag är ju inte sämre än att jag kan förlåta dig. Grattis!! :tummenupp

fick oxå ett sånt för några dagar sen, trevligt även om det går per automatik :)

grattis swedie

Back