Gratis ipod för amerikanare

• Thread starter Thread starter SFB
  • Start date Start date
undrar hur det funkar i verkligheten, det kan ju omöjligt vara så enkelt.
vad är haken???

eus skrev:
Det berättar de i filmen
jaså??? jag hörde då ingen hake.... enda var att man behövde lämna ut personuppgifterna, detta ser inte jag som något problem. måste vara nått annat mysko

Tobbe_N skrev:
jaså??? jag hörde då ingen hake.... enda var att man behövde lämna ut personuppgifterna, detta ser inte jag som något problem. måste vara nått annat mysko
Undrar om du kommer få reklam i brevlådan...?

Tobbe_N skrev:

Jag läste om det här på deras forum osv, och kunde komma fram till att
man måste lämna kreditkortsnr, samt skriva upp sig på diverse (läs 1 ETT)
reklam erbjudande..och det populära var tydligen någon internet dvd försäljning/uthyrning!

Så det är de, som är haken..du får skriva upp dig på någon reklam grej, så att du får en massa saker i brevlådan/emailen eller på telefon!
Något du inte kan avsäga dig bara sådär ifrån..

Man kan ju tycka att det vore värt att skriva upp sig på 5st reklam byråer för att få en mp3 spelare värd 3500kr...Så att hade det varit tillgängligt i sverige, hade man inte tvekat!

Någon som har lust att starta ett liknande företag, så jag kan få en ipod? :banana

Men kontokortsnummer :confused: .
Dom lär ju ta typ öresutjämningen på alla som har registrerat sig lite då och då, det kan nog bli en BRA summa. :va

Deztallica skrev:
Men kontokortsnummer :confused: .
Dom lär ju ta typ öresutjämningen på alla som har registrerat sig lite då och då, det kan nog bli en BRA summa. :va

? Var fick du det ifrån?

Samma grej har ju drivits av mängder med företag. Minns att man kunde ha en liten reklamapp igång och så fick man X cent i timmen för något år sedan.

Aldrig någon som lyckats vad jag vet...

/Y

Yozzi skrev:
? Var fick du det ifrån?

Samma grej har ju drivits av mängder med företag. Minns att man kunde ha en liten reklamapp igång och så fick man X cent i timmen för något år sedan.

Aldrig någon som lyckats vad jag vet...

/Y

Dom säger det i filmen / eller så var det på news-siten
Var något liknande: In some cases they require your creditcard # and as offer they might deliever creditcard applications...

reserverar mig för felstavningar osv osv..

Vissa erbjudanden är iaf free trials så det kostar dig verkligen ingenting om du säger upp det på direkten. Företagen betalar väl feting mycket cash för att få folk att testa deras produkter.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D