Gratis hårklippning sökes!

smallsocks skrev:
2621903 Lite i överkant kanske men om man ska få riktig klippning av en stylist så blir det iaf en 500-600 tyvärr är det dyrt.
Själv betalar jag 1000 för klippning och slingor, och det tycker jag är dyrt...Men så är jag ju en snål smålänning oxå:D

Mirran skrev:
2621909 Själv betalar jag 1000 för klippning och slingor, och det tycker jag är dyrt...Men så är jag ju en snål smålänning oxå:D

dessutom slinger är ju dyrt, färga är dyrt... så var ganska billigt ändå, 1000 för både och liksom, brukar vara mer

Min sämre hälft betalar gladeligen 1600:- jag nåjer mig med en trimmer 1,45mm runt grymt leckert serru

Mirran skrev:
2621901 Låter ju otroligt dyrt..

Ja men ska man klippa och slinga brukar det ju kosta så här... De är det jag säger frisörer har fan ingen dålig timlön om man slår ut det på tiden.

///Micke

Manne skrev:
2622356 hahahahahahah Åttiotalet still kickin´ass

Vet inte vad du menar med åttio tal kanske din hockey frilla då eller,
jag brukar lägga i lite ljust bara för att mitt hår är typ råttfärgat... och passar inte som mörkhårig, fel hud typ...:näsblod

Mr_Mike skrev:
2621869 Ofan jag tyckte det va en 08:a som startade denna tråd. Höjden av snålhet. Jag pröjsade 800kr för min klippnig förra veckan.

///micke

Och jag pröjsade 1270. Men då fick jag förstås en kopp kaffe också. :gnissla

anja skrev:
2624184 Och jag pröjsade 1270. Men då fick jag förstås en kopp kaffe också. :gnissla
men du är tjej så då är det naturligt att ni betalar lika mycket som som försäkringen på hojen för en klippning :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg