Biltmore
Blood Group: Red
Mr_Mike skrev:2620482Hörre du du.... Vi småläningar är ta mig fan inte snålare än några andra. (inye jag iallfall) lyckas alltid bränna alla casch....
///micke
De e ni visste det....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr_Mike skrev:2620482Hörre du du.... Vi småläningar är ta mig fan inte snålare än några andra. (inye jag iallfall) lyckas alltid bränna alla casch....
///micke
HönaPower skrev:2620390Fan vilken kass inställning, att folk ska göra saker åt dig GRATIS?
Är det så det funkar i din lilla värld?
Går du in på ICA & tar en liter mjölk också? "du, jag tar den här"
![]()
Var en enkel fråga bara om någon hade lust att klippa mig. Så du kan somna om nu

Precis. Vi snaggade killar är stora och elaka. Dessutom vet vi att det är en fördel med kort hår i ett slagsmål.Ricken skrev:2620476Börja inte mucka med oss rakade nissar, du har du snart fått så mycket stryck så du får krypa runt banan ikväll![]()
Japp, det kittlas som fan när vi stoppar huvudet i armhålan på er...Esquire skrev:2620524Precis. Vi snaggade killar är stora och elaka. Dessutom vet vi att det är en fördel med kort hår i ett slagsmål.![]()
...och tunnhåriga?Esquire skrev:2620524Precis. Vi snaggade killar är stora och elaka...

Ricken skrev:2620476Börja inte mucka med oss rakade nissar, du har du snart fått så mycket stryck så du får krypa runt banan ikväll![]()
HanneZ skrev:2620548...och tunnhåriga?![]()
Från den vinkeln kan det va vilken comb-over som helstRicken skrev:2620553Ser jag tunnhårig ut tycker du
<<<<<<<

ja frågan är om man vill ha fördelen i slagsmål eller i sängen....Esquire skrev:2620524Precis. Vi snaggade killar är stora och elaka. Dessutom vet vi att det är en fördel med kort hår i ett slagsmål.![]()

"River härligt mellan benen" har jag hört en par ggrMiss_Orchidee skrev:2620564ja frågan är om man vill ha fördelen i slagsmål eller i sängen....![]()

HanneZ skrev:2620560Från den vinkeln kan det va vilken comb-over som helst![]()

HanneZ skrev:2620560Från den vinkeln kan det va vilken comb-over som helst![]()

Låt bli dom som har klådaRicken skrev:2620565"River härligt mellan benen" har jag hört en par ggr![]()

nej nej, det är skäggstubb som gör detRicken skrev:2620565"River härligt mellan benen" har jag hört en par ggr![]()

HanneZ skrev:2620569Låt bli dom som har klåda![]()
Men det har jag oxåMiss_Orchidee skrev:2620572nej nej, det är skäggstubb som gör det![]()
allt annat hår är välkommet att hålla sig borta...![]()
![]()

Ok, en gång var det akut och på det stället som hade drop-in så klippte de tydligen inte svart Nej, bara lite gråhårig. Och de gråa håren syns mindre när man är snaggad.HanneZ skrev:2620548...och tunnhåriga?![]()
HönaPower skrev:2620489De e ni visste det....
Låter ju otroligt dyrt..Mr_Mike skrev:2621869Ofan jag tyckte det va en 08:a som startade denna tråd. Höjden av snålhet. Jag pröjsade 800kr för min klippnig förra veckan.
///micke
Mirran skrev:2621901Låter ju otroligt dyrt..
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |