Gratis hårklippning sökes!

Mr_White

Medlem
Gick med
17 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 955i -01
Jepp hade tänkt klippa barret idag, men har helt enkelt ingen lust att slänga ut 300:- på en hårklippning.

Så finns det någon frisör eller frisörska i Solna eller innerstan som har lust att göra en insatts, helst idag :gnissla

Hemma klippare och annat löst folk undanbedes.

Kanonide. Jag skulle behöva byta olja på kärringens bil. Någon bilmek som har lust att göra en insats? Gratis så klart...

Allvarligt. Vad tror du kommer hända??

Chrille skrev:
2620159 Kanonide. Jag skulle behöva byta olja på kärringens bil. Någon bilmek som har lust att göra en insats? Gratis så klart...

Allvarligt. Vad tror du kommer hända??

Att jag får en gratis klippning så klart. :tummenupp

Masa dig till min salong i uppsala så får du en billigare klippning..men med bensinkostnaden så kan du lika gärna splasha ut på en klippning hemma ist ;)

Mr_White skrev:
2620169 Att jag får en gratis klippning så klart. :tummenupp
om du lägger först ut pengar på bensin till göteborg så kan ja klippa dig till det otroliga priser av en 100 lapp... (givetvis med f-skattesedel och moms osv.)

men inget jobb är gratis

du kan ju alltid gå till en sån där skola där de utbildar frisörer och frisörskor, då får de träna på dig och det är relativt billigt, tror det kostar nån liten slant...

hörde det för några år sedan ifall att man kunde gå till en del men aldrig provat själv, lite läskigt...

Nursey skrev:
2620172 Masa dig till min salong i uppsala så får du en billigare klippning..men med bensinkostnaden så kan du lika gärna splasha ut på en klippning hemma ist ;)

Lite långt till uppsala.

Drog ut ett mail på jobbet och det visade sig att det fanns tillgångar in house :) Gratis klippning fixad.

Mr_White skrev:
2620180 Lite långt till uppsala.

Drog ut ett mail på jobbet och det visade sig att det fanns tillgångar in house :) Gratis klippning fixad.

får jag fråga vart du jobbar någonstans?

gunny5 skrev:
2620289 köp en trimmer för 300,- då får du många gratis klippningar framöver:tummenupp

men du klipper dessutom av allt umgänge med brudar samt kompisar eftersom du inte vågar visa dig ute

och det är inte många som klär i det... men jag är ju partisk och har antagligen ingen talan :rolleyes:

men personligen ur tjejperspektiv så föredrar ja nog lite hår på skallen hos mina pojkar:)

Mr_White skrev:
2620180 Lite långt till uppsala.

Fan vilken kass inställning, att folk ska göra saker åt dig GRATIS?
Är det så det funkar i din lilla värld?

Går du in på ICA & tar en liter mjölk också? "du, jag tar den här"

:huvet

HönaPower skrev:
2620390 Fan vilken kass inställning, att folk ska göra saker åt dig GRATIS?
Är det så det funkar i din lilla värld?

Går du in på ICA & tar en liter mjölk också? "du, jag tar den här"

:huvet
Ja vadå, det är väl inte fel att fråga? Gratis är gott.

Hahahaha.... Du måste ju ha starka släktband till småland.... Snålast på sporthoj???....Det måste du nästan vara... Ok om man är student, men du verkar ju ha sjysst jobb i alla fall....

Är väl inget fel att få gratis klippning ibland..? Själv har man väl lagt ut en 600 - 1000 kr på frisörer de senaste 22 åren och jag hade faktiskt inte tänkt att den notan skulle stiga...

UrbanTiger skrev:
2620383 Önskas:
En hårklippning mot ett ligg, någon :brynad
Alla flickor räcker genast upp handen :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

jag ställer upp jag har hår så jag ser ut som en chey jämfört med alla balla rakade tomtenissar :)

KalleNorton skrev:
2620408 Gratis är gott.

inte om vi snackar fri klippning, ingen vill väl äta hår???

Last edited:
smallsocks skrev:
2620458 jag ställer upp jag har hår så jag ser ut som en chey jämfört med alla balla rakade tomtenissar :)

inte om vi snackar fri klippning, ingen vill väl äta hår???
Börja inte mucka med oss rakade nissar, du har du snart fått så mycket stryck så du får krypa runt banan ikväll :hihi

Blanco skrev:
2620434 Hahahaha.... Du måste ju ha starka släktband till småland.... Snålast på sporthoj???....Det måste du nästan vara... Ok om man är student, men du verkar ju ha sjysst jobb i alla fall....

Hörre du du.... Vi småläningar är ta mig fan inte snålare än några andra. (inye jag iallfall) lyckas alltid bränna alla casch....

///micke

*/ ?>
Back