Grappys CBR125R Soundcheck!

Låter som en riktigt pingla det dära! :) Dock CBR med originalsystemet låter som en jävla risbrännarmoppe! :död

kieL skrev:
2639342 haha. senast förra fredan drog jag en repa typ kl 1 på natten på undarakan, hade varit på fest. låg väl runt 145 sisådär ;)

de tror ja inte på hahaha :tungan :tummenupp

neej.. jag var nere o hämtade några vid busshållplatsen innan du kom. då när jag väntade tog jag en sväng.. du är jan banans okände son...

Grappy skrev:
2638463 Tjenare!

Nu har jag & nicco fixat en film så ni får se hur den låter med effektsystem utan dB-killer. :)

Det finns även ett klipp där jag drar iväg från stillastående så ni kan bilda en egen uppfattning om hur den går!

http://sporthoj.years2.com/CBR Soundcheck.wmv

lät rätt mesigt men duger på en 125, men innan det stod seriöst så vare ju katastrof hehe

Ahlvik skrev:
2648655 lät rätt mesigt men duger på en 125, men innan det stod seriöst så vare ju katastrof hehe

den låter nog ljusår fräckare än din sk ballonghoj?

Last edited:
Ahlvik skrev:
2648655 lät rätt mesigt men duger på en 125, men innan det stod seriöst så vare ju katastrof hehe
Smaken är som baken.. det går dock inte att återge det ljud som är i verkligheten, men det är i närheten iaf.. Skall bli mycket intressant att höra hur din hyosung låter om vi ses någon gång i sommar.. :rolleyes: :tungan

Näfyfan! :P
Låter bara ettrigt :P Ska vara stoppad dämpare då låter det dovt o gött :D

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC