grannen

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DT125R
just nu står min älskade polis-granne 400m hemifrån med lasern.....tur att morsan var ut med bilen och såg han stå där och plocka fartsyndare, annars hade jag nog varit ännu fattigare nu :fakta :D

edit: undrar om det är pga. mig :confused:

Det var som attan, finns det poliser i lilla Ljusdal?

jo och grannen min kallas laser-mannen här......gissar nästan på att han blir våt i kalsongerna varje gång han får tag på en fortkörare...... :mad: hatar gubbjäveln

Hammet skrev:
just nu står min älskade polis-granne 400m hemifrån med lasern.....tur att morsan var ut med bilen och såg han stå där och plocka fartsyndare, annars hade jag nog varit ännu fattigare nu :fakta :D

edit: undrar om det är pga. mig :confused:

Hade en granne som var polis när jag var i mopedåldern. Han svängde ut bakom mig i stan en gång när min mätare visade 70 så jag gav upp direkt och stannade till vid sidan av vägen.

- Det gick lite fort där va!
- Jo, men man får väl köra moppen så snabbt som den går om den bara är orginal?
- Men böjen ser inte ut att va orginal!
- Opps... jo, men jag köpte den här precis, har inte hunnit kolla upp det.
- Cylindern och förgasaren då???
- Hmmm... (Opps igen)

Kom undan med tipset om att jag skulle tipsa resten av grannarna om att plocka av trimmet för att han hade koll på oss. Jag var dock den enda av 6-7 st som inte åkte dit nångång... ja, förutom för skjutsning då.

Har också en granne som är polis.. Men det är fan underbart.. :cool: Gäller bara att hålla sig väl med han.. :) Bytte insprutar pump på hans Traktor igår.. Har bytt tröskel och skärmkant på hans bil också.. Så han är väldigt snäll mot mig :p

Edholm skrev:
Har också en granne som är polis.. Men det är fan underbart.. :cool: Gäller bara att hålla sig väl med han.. :) Bytte insprutar pump på hans Traktor igår.. Har bytt tröskel och skärmkant på hans bil också.. Så han är väldigt snäll mot mig :p
Rövslickeri skulle jag hellre kalla det :7peta

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back