Dave
Guest
Det bästa e ju killen som filmar som bara har väntat på ett sånt här ögonblick.
"Fan det här kommer bli bra du"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
EazyD skrev:Vad gör Hansons i Sverige, jag trodde att dom höll sig till musiken och inte till bråk. Jaja livet är fullt av överraskningar.
EazyD skrev:Vad gör Hansons i Sverige, jag trodde att dom höll sig till musiken och inte till bråk. Jaja livet är fullt av överraskningar.
HILDA skrev:Fy fan vad adrealinet pumpar i kroppen när man ser sånt där..Fan hade jag vart där så hade jag slagit in skallen direkt på både kärringjäveln och jeansbögen![]()
![]()
Dave skrev:Det bästa e ju killen som filmar som bara har väntat på ett sånt här ögonblick.
Det är från Skåne, dom ser ut så därchrilleus skrev:Måste va en gammal rulle, för sådär såg jag och andra ut i den åldern (typ -93)...
-Lowrider- skrev:Ja från rosengård eller,,,de borde fan ha stryk de jävla muslimanerna,,,,
heinz_p skrev:Från en skåning sett:
Jag tycker att kärringen säger att "Han är stenad", alltså pårökt lr ngt.
Sen vettifan va hon håller på med, kan väl lika gärna gå in och baka eller rulla lite garn - isf gör hon mer nytta!
haha, fattar inte vad han ska in med det jäkla tennisracket och göra..han blir ju av med det på köpet!
Sen hatar jag gubbar som kommer och är stöddiga, finns nog inget värre! :kocko
-Lowrider- skrev:Ja från rosengård eller,,,de borde fan ha stryk de jävla muslimanerna,,,,
slå ihjäl någon allvarligt?EazyD skrev:Fan va ballt, jag tror inte att du hade åkt in på kåken/mental vården och förlorat ditt jobb, motorcykel, körkort och allt annat.
Så jävla onödigt att bråka och särskillt gå in så allvarligt så man är beredd att slå in huvet på någon. Har varit med i bråk flera gånger och alltid har man varit så nära på att göra något för jävligt, men sen så tänker man påföljden och då vaknar man och går iväg dagen efter fattar man hur smart man var och gick ifrån.
Har sett idioter göra bort sig totalt genom att slå ihjäl någon allvarligt och därefter förlora vänner, pengar, jobb och annat viktigt.
HanneZ skrev:slå ihjäl någon allvarligt?
Anthrax skrev:Där var det ett o annat ansikte man känner igen. Minns dock inte om dom var jämngamla eller ett par år yngre. Men sanningen är ändå att det oftast är så attpolisen rycker ut till det området oftare än vad man tror. Om det sen beror på någon speciell typ av folk som bor där låter jag vara osagt, men det finns riktigt sjuka (A-lagare..)svenska familjer där också.
Känns som man borde jämna hela området med marken.
hp, så löd inte inte reklamen... "Power is nothing without control", inget - i mitten, blir ju helt fel dåhp skrev:Bråket verkar börja med att någon av grabbarna skriker "hora" åt den gamla damen. Skånska är inte lätt att förstå, hörde knappt vad som sades över huvud taget..![]()
![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph