Grannar vs moppefuckon

Status
Ej öppen för fler svar.
Det bästa e ju killen som filmar som bara har väntat på ett sånt här ögonblick.
"Fan det här kommer bli bra du"

EazyD skrev:
Vad gör Hansons i Sverige, jag trodde att dom höll sig till musiken och inte till bråk. Jaja livet är fullt av överraskningar.

Haha, fan vad sjukt, precis vad jag tänkte, och tänkte skriva :lol
Måste va en gammal rulle, för sådär såg jag och andra ut i den åldern (typ -93)...

Dave skrev:
Det bästa e ju killen som filmar som bara har väntat på ett sånt här ögonblick.
"Fan det här kommer bli bra du"

Konstigt att inte nån av gamlingarna ägnar kamerakillen en blick. Trodde han skulle åka på däng direkt.

Men vilken skit alltså, vilka idioter. O varför odlade kärringen upp en sån jävla smocka i luften? Full eller?

Iofs vet man ju inte vad som hänt innan, men de verkade ju rätt harmlöst.

Från en skåning sett:

Jag tycker att kärringen säger att "Han är stenad", alltså pårökt lr ngt.
Sen vettifan va hon håller på med, kan väl lika gärna gå in och baka eller rulla lite garn - isf gör hon mer nytta!

haha, fattar inte vad han ska in med det jäkla tennisracket och göra..han blir ju av med det på köpet!

Sen hatar jag gubbar som kommer och är stöddiga, finns nog inget värre! :kocko

chrilleus skrev:
Måste va en gammal rulle, för sådär såg jag och andra ut i den åldern (typ -93)...
Det är från Skåne, dom ser ut så där :D

Arga tanten var roligast, jag fattade inte ett skit av vad hon sa, men arg var hon :)

heinz_p skrev:
Från en skåning sett:

Jag tycker att kärringen säger att "Han är stenad", alltså pårökt lr ngt.
Sen vettifan va hon håller på med, kan väl lika gärna gå in och baka eller rulla lite garn - isf gör hon mer nytta!

haha, fattar inte vad han ska in med det jäkla tennisracket och göra..han blir ju av med det på köpet!

Sen hatar jag gubbar som kommer och är stöddiga, finns nog inget värre! :kocko

Moppefucko 2

Där var det ett o annat ansikte man känner igen. Minns dock inte om dom var jämngamla eller ett par år yngre. Men sanningen är ändå att det oftast är så attpolisen rycker ut till det området oftare än vad man tror. Om det sen beror på någon speciell typ av folk som bor där låter jag vara osagt, men det finns riktigt sjuka (A-lagare..)svenska familjer där också.

Känns som man borde jämna hela området med marken.

-Lowrider- skrev:
Ja från rosengård eller,,,de borde fan ha stryk de jävla muslimanerna,,,,

Bråket va i Oxie. och ja killarna på filmen är 85or...och är det någon som vill ha en översättning så ställer jag upp och tolkar om ni vill.

EazyD skrev:
Fan va ballt, jag tror inte att du hade åkt in på kåken/mental vården och förlorat ditt jobb, motorcykel, körkort och allt annat.

Så jävla onödigt att bråka och särskillt gå in så allvarligt så man är beredd att slå in huvet på någon. Har varit med i bråk flera gånger och alltid har man varit så nära på att göra något för jävligt, men sen så tänker man påföljden och då vaknar man och går iväg dagen efter fattar man hur smart man var och gick ifrån.

Har sett idioter göra bort sig totalt genom att slå ihjäl någon allvarligt och därefter förlora vänner, pengar, jobb och annat viktigt.
slå ihjäl någon allvarligt?

Bråket verkar börja med att någon av grabbarna skriker "hora" åt den gamla damen. Skånska är inte lätt att förstå, hörde knappt vad som sades över huvud taget.. :) :)

Anthrax skrev:
Där var det ett o annat ansikte man känner igen. Minns dock inte om dom var jämngamla eller ett par år yngre. Men sanningen är ändå att det oftast är så attpolisen rycker ut till det området oftare än vad man tror. Om det sen beror på någon speciell typ av folk som bor där låter jag vara osagt, men det finns riktigt sjuka (A-lagare..)svenska familjer där också.

Känns som man borde jämna hela området med marken.

Tja, vi vet väll båda vad det är för folk som bor där. Blir lite förvånad bara att inte jag känner igen folket, -85orna har man ju gått på skola med samtidigt...
Vet du när detta är inspelat och vad som hände innan kameran startades?

hp skrev:
Bråket verkar börja med att någon av grabbarna skriker "hora" åt den gamla damen. Skånska är inte lätt att förstå, hörde knappt vad som sades över huvud taget.. :) :)
hp, så löd inte inte reklamen... "Power is nothing without control", inget - i mitten, blir ju helt fel då :D

OTOTOTOTOTOT

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...