Grand Prix Qatar 10-12 April

och nu är det relklam.....på justin...34

snart går starten.....skoj att sakna ljud...NOT

Vilken räddning av Pedrosa:näsblod . De Angelis är förmodligen inte den populäraste killen i HRC för närvarande...

Svettigt mellan pedrosa o de angelis..:näsblod

de angelis tar ju för sej iaf, kul!

Last edited:
De Angelis kör ju som om han stulit hojjen...

lika spännande som det brukar vara annars, gäsp. tur man inte betalar för att se detta.

Säga vad man vill men Stoner är imponerande. 7.7sek till 2'an (Rossi) och 34.7sek till närmsta Ducce (Kallio)

liknar mer å mer F1

Buhu.. Jag har så ont i vristen, jag kanske ställer in hela säsongen......:rolleyes:

sjukt trist race...:(

ingen action tyckte jag! fälskigt av De angelis mot pedrosa, :näsblod

ja skulle vilja se hur stoner klarar av en närkamp med någon ochs e hur han klarar de.. tkr inte han är nån speciellt bra förare, tänk på laguna seca bara,:rolleyes: de klarade han ju inte så bra, han klarar sig fint om han får vara längst fram och köra ostört....:huvet

Som väntat ett trist race med utdraget fält. Lite roliga saker var det dock med Kallios körning, Melandris körning innan han drog av banan. De Angelis också bra med och Pedrosa visar hur snabb han är men man märkte av skadan.
Gillar också Lorenzos svar på presskonferensen där han var nöjd med placeringen men absolut inte nöjd med farten och att Stoner och Rossi är så mycket snabbare. Helt rätt inställning.

sjukt trist race...:(

ingen action tyckte jag! fälskigt av De angelis mot pedrosa, :näsblod

ja skulle vilja se hur stoner klarar av en närkamp med någon ochs e hur han klarar de.. tkr inte han är nån speciellt bra förare, tänk på laguna seca bara,:rolleyes: de klarade han ju inte så bra, han klarar sig fint om han får vara längst fram och köra ostört....:huvet

Jag tycker det är rätt stabilt att komma tvåa efter ett sånt race. Bara för att han råkar vara ett snäpp sämre än Rossi betyder ju inte direkt att han är dålig förare, eller du kanske vet nåt som vi andra inte vet?

Yamaha verkar ha depåns jämnaste hoj iaf, stabilt med tre Yamaha i topp 5.

Men säsongens stora fråga är ju om Melandri kan klara ett år till och skylla på hojen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT