Grageplats

Eddi

Sporthojsnörd
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
BMW s1000rr 2012
Hejsan!

Bor just nu i Lund och kör mycket med RR men ska kankse, om jag får lägenheten jag ska kolla på imorgon, flytta till helsingborg... lägenheten ligger precis vid söderpunkten och skulle vilja hyra en garage plats till min Yamaha R1 däromkring.

Kan vara var som i för sig bara det är i helsingborg. Men inte helt för långt bort. Har ingen bil att ta mig dit med.

Hör gärna av er med förslag!

Martin

jag har Garageplats efter polaren sålde sin & en annan polare fick sin stulen (i mitt garage)

men det är en bit hit

jag kan kolla med min morsa, hon bor i det huset du ska kolla på lägenhet, hon har god hand med vaktmästaren där, jag vet att det finns gott om "Döplats" i garaget under huset som inga bilar får plats på

wonderwizard skrev:
2345976 jag har Garageplats efter polaren sålde sin & en annan polare fick sin stulen (i mitt garage)

men det är en bit hit

jag kan kolla med min morsa, hon bor i det huset du ska kolla på lägenhet, hon har god hand med vaktmästaren där, jag vet att det finns gott om "Döplats" i garaget under huset som inga bilar får plats på

Hej

oj det där senaste med döplats lät ju skit bra!! Dock inte säkert vi får lägenheten men så fort jag vet hör jag av mig till dig.

Hade varit underbart att ha moppen precis under en.

Hoppas man nu får lägenheten bara :yoparty

Även jag skulle behöva garageplats, dock så bor jag uppe på Tågaborg. Någon som har något tips?

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back