Trötter
Ny medlem
Hej, köpte nytt grafik kort igår då fläkten på mitt andra slutade fungera, köpte ett ATI Radeon HD 3650 AGP, avinstallerar gamla kortet med dess drivrutiner, sätter i nya kortet och installerar, allt går utmärkt, men sen märker jag att färgen inte stämmer överallt och att det blir misspass på lite ställen, har installerat senaste drivrutinerna, Min följande utrustning är: dual corce 4400+, 2,0gb ram, ATI Radeon HD 3650 AGP, Hade ett radeon 1600 pro innan. Precis när fläkten stannade på gamla kortet så slocknade datorn lite då och då, typiska symtom på att grafikkortet blev för varmt och stängde av sig, och då köpte jag nytt kort, men jag har fortfarande samma symptom som innan, den rullar på så länge man bara surfar osv, men så fort man börjar belasta datorn som exempel spel, då går det kanske 10 minuter, sen fryser spelet till och ca 30 sekunder senare så slocknar skärmen och man får rebota datorn för att det skall funka, nån som har nå tips på vad som jävlas?, har dammsugit datorn och blåst rent den på damm osv, har ett seasonic 430w nät agg i datorn.