Grabbtråden

Har du skägg?

• Antal röstningar
    0
En sak förstår jag inte, varför är det så några tjejer som fiskar?

Jag menar, kolla bilen :D
NM_Technium%20Diafl.jpg

Tror nog det där längst till höger passar till fler saker än bara att hålla i med händerna

Jag installerade toa 1.1.05 härrom veckan

Jag kan varmt rekkomendera den om nån vill ha

Bifogat

• pic06334.gif
    pic06334.gif
    28.1 KB · Visningar: 207
Poffer skrev:
hahaha, vad kostar en sån sak? Är servicen dyr?

Slår man ut det på en 10års period så går servicekostnaderna (tvättning å rengöringsmedel, som givetvis utförs av lämplig person av det täckta könet) och mellanskilladen jämtupp med insparandet av toapapper.

Lartes skrev:
Slår man ut det på en 10års period så går servicekostnaderna (tvättning å rengöringsmedel, som givetvis utförs av lämplig person av det täckta könet) och mellanskilladen jämtupp med insparandet av toapapper.

Okej, det låter helt överkomligt. Blir inte tungan skrovlig efter x-antal gånger slickande då?

Om man ska återgå till ursprunget till skapandet av tråden så tänkte jag meddela att jag ska på rockkonsert, Europe, samt dricka öl ikväll.

Hoppas att jag lyckas reta någon, och om ni tycker jag e nörd so vore det väldigt bra om ni kunde upplysa mig om det.
Antingen offentligt via div utskällningar i den här tråden alternativt hot-pm direkct till inboxen på min pm-brevlåda

Lartes skrev:
Om man ska återgå till ursprunget till skapandet av tråden så tänkte jag meddela att jag ska på rockkonsert, Europe, samt dricka öl ikväll.

Det skulle ju jag också ha gjort :yoparty , men nu blir det att åka och slåss med isbjörnarna i norrland så man inte fjollar till sig för mkt härnere!

Lartes skrev:

Hoppas att jag lyckas reta någon, och om ni tycker jag e nörd so vore det väldigt bra om ni kunde upplysa mig om det.
Antingen offentligt via div utskällningar i den här tråden alternativt hot-pm direkct till inboxen på min pm-brevlåda
:yoparty COOOL :yoparty
Hittade en gammal dammig Europeplatta liggandes och dom rockar betydligt mer än jag ville minnas iaf :banana
Hade det varit mindre pudel över det bandet så hade det nog gillats bättre av mig på den tiden iaf.
Man var ju bara en liten svag fjunig moppeterrorist då ju.
//Tobbe

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...