Watch me Expose.
Sammanfattar det hela ganska bra. ALLT LJUS PÅ MIG!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Watch me Expose.
Dom små mopederna drar runt på banan som ilskna bålgetingar, kurvhastigheten är ren skräck för en gammal tusenkubiks gubbe som mig.
Parametrar så som att veven kan nypa, kolven kan skära och detta kan hända mitt i en böj gör det hela ännu mer skräckinjagande.
Det är NÄSTAN så att man förstår Mr DNF.
Hrrm. Mr DNS, heter jag.
Enligt säkra källor så är Mr D.N.F nu kraftigt infekterad av en genuin mansförkylning, infektionen tog fart i söndags när Mattias körde 1.58 i kvalet på en daggvåt bana.
Det kan ha varit en fästing som hoppade på han i Mjölbykurvan och tog sig en munsbit, mycket tyder på Borelia som för övrigt betyder Långsam i regn på Latin.
Det sägs att man kan få klamydia på allmänna toaletter men det lär vara på ett fruktansvärt obekvämt sätt.Det är sant. Jag är förkyld. Funderar på testamentet igen. Det där med fästingen är lite intressant, jag stod utanför tältet i söndags och spelade fickpingis, och då kände jag en liten böld och en obeskrivlig klåda. Det kan förvisso vara vad som helst, men mest troligt är det en fästing.
Ännu en benkaparbild, med fem meter marginal till huvudena. Man förstår ju varför Vingelmar Tjockagård kallade dig Klicke.På pallen är det två snorisar och en tant, men det känns inte så viktigt just nu.
Ännu en benkaparbild, med fem meter marginal till huvudena. Man förstår ju varför Vingelmar Tjockagård kallade dig Klicke.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |