Grabbdag på beachen! Är listan Komplett?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
Ett gott humör:) Massor av fler flaskor öl som ger ett gott humör:D

Ja får inte prata mer med dig. Markus tyck ja e kåt på dig :gråta

Kåta gay bockar vill vi inte ha på stranden som springer framför:tuttar o skymmer sikten:D Håll er i garderoben:D Eller i jyrgens fall.. i garaget:D

Last edited:
Ohoj! Det vart en svang till beachen redan ig[r!

Jag och 1st kompis inhandlade Vitt vin :baginbox (Gay, jag vet)
Och till det vart det Pastasallad med schyst skinka i! (Gay, jag vet)
Sen fylldes kylboxen med jettmycket is och isklampar! Och vilken jevla eftermiddag vi fick :nicka 12-16:30 da borjade det att osregna :mad: Mina knan ar sonderbranda idag, dom ser ut som 2 stoplycktor, aj aj aj aj ! Sen sa varker mitt huvud ocksa, konstigt .... :va Maste vart dom dar pepparbiffarna som grillades... Oj oj oj Vilka damer.... :brynad Jag hoppas dom tackar gud varje morgon!

Frisbee alt amerikat fotbölla!! Perfekt att nysa iväg på ett knippe brudar för integrationen och fortplantningen:tummenupp

Men du vet Jörgen, jag är bara ute efter ligga, inget långvarigt, det skulle inte fungera. Jag skulle bara såra dig :(

Helt ok, alla umgängesformer som inte leder till delad ekonomi är bra! Du får gärna spela piano också.

On topic så skulle jag apropå sommarpicnics även slå ett slag för att prova coleslaw-sallad istället för potatissallad. Jag tycker att coleslaw är rätt mycket godare och fräschare. Dock är det inte alltid så lätt att hitta i svenska butiker. En annan sådan god sallad är sellerisallad. Sjukt gott och läskande. Sist jag kunde köpa det över disk var dock i saluhallarna i Kiev.
http://www.kokaihop.se/recept/fransk-sellerisallad

Last edited:
Helt ok, alla umgängesformer som inte leder till delad ekonomi är bra! Du får gärna spela piano också.

On topic så skulle jag apropå sommarpicnics även slå ett slag för att prova coleslaw-sallad istället för potatissallad. Jag tycker att coleslaw är rätt mycket godare och fräschare. Dock är det inte alltid så lätt att hitta i svenska butiker. En annan sådan god sallad är sellerisallad. Sjukt gott och läskande. Sist jag kunde köpa det över disk var dock i saluhallarna i Kiev.
http://www.kokaihop.se/recept/fransk-sellerisallad

coleslaw görs med lätthet på egen hand!:mattias farsan har nåt recept som inte blir riktigt lika gräddigt som den "normala" varianten utan lite mer syrlig och frisk liksom... ska se om jag kan få tag på det:)

Ta inte allt så seriöst:tungan

detsamma;)

Last edited:
coleslaw görs med lätthet på egen hand!:mattias farsan har nåt recept som inte blir riktigt lika gräddigt som den "normala" varianten utan lite mer syrlig och frisk liksom... ska se om jag kan få tag på det:)

Gärna!! :tummenupp

/J

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma