Grabbarna skjuter näck

Hur fan hamnade den där fjanten som informationsdirektör, är han också sosse?
Bra med kvinnor (eller män för den delen) i militären som tar anstöt av nakna människor, de kan säkert hantera en krissituation bra. :lol
Sist men inte minst, vi kan så klart andas ut nu - det är redan en utredning tillsatt. Som vanligt, utred mer. :yoparty

Våpet som gnällde i Uppdrag Granskning var med på morgonnyheterna idag:
"Hur tycker du man ska skapa soldater som tål påfrestningarna i t.ex. Afghanistan?"
"-Jag tror det är viktigt att man får möjlighet att prata ut om olika saker"
:va :confused: :3freak

Fattar inte vad folk bråkar om, En kul grejj, vad är så stötande :confused:

Chii skrev:
2202756 Fattar inte vad folk bråkar om, En kul grejj, vad är så stötande :confused:
Det kan väl anses stötande om de som var nakna på filmen inte var det av egen fri vilja. Utan t.ex. om något psykat befäl tyckte att det var en lämplig bestraffning (eller bara tycker om att se nakna unga män kanske).

Var det däremot de värnpliktiga själva som ville spexa runt lite så är det i mitt tycke helt oskyldigt.

Men som hon sade i inslaget, faktumet att det är skarp ammunition med i bilden och att de får åla ned för slänten efteråt tyder på att det är ett befäl på plats. Då är det rimligen så att befälet har bestämt att killarna skall vara nakna.

Inte skall det vara för mycket moralpanik, men är det någon hormonstinn fänrik som hittat på en ny kul naken-övning förtjänar han någon form av bestraffning.

SSB skrev:
2202792 Det kan väl anses stötande om de som var nakna på filmen inte var det av egen fri vilja. Utan t.ex. om något psykat befäl tyckte att det var en lämplig bestraffning (eller bara tycker om att se nakna unga män kanske).

Var det däremot de värnpliktiga själva som ville spexa runt lite så är det i mitt tycke helt oskyldigt.

Men som hon sade i inslaget, faktumet att det är skarp ammunition med i bilden och att de får åla ned för slänten efteråt tyder på att det är ett befäl på plats. Då är det rimligen så att befälet har bestämt att killarna skall vara nakna.

Inte skall det vara för mycket moralpanik, men är det någon hormonstinn fänrik som hittat på en ny kul naken-övning förtjänar han någon form av bestraffning.

Lyssnar man på dom så verkar dom ju inte direkt vara allt för mycket i "combat mode" , Det där är ju bara en kul killgrej som någon mediahora ska bläsa upp till någon sorts moraldilemma inom militären, Jah har gjort massa sjuka saker i armeen, bland annat sprängt en bil med stridsvagnsmina

I jämställdhetens namn opponerar jag mig mot detta, hade det inte varit för det faktum att det inte lär produceras nakenskjutningsfilmer med 19-åriga babes hade jag inte brytt mig.

Vad e det för fel på tjejen då? :)

Reportern -tycker du att det är obehagligt att se?
Tjejen -ja

Kanske är en sån som bara gör det med lampan släckt ^^

Markus skrev:
2202664 Våpet som gnällde i Uppdrag Granskning var med på morgonnyheterna idag:
"Hur tycker du man ska skapa soldater som tål påfrestningarna i t.ex. Afghanistan?"
"-Jag tror det är viktigt att man får möjlighet att prata ut om olika saker"
:va :confused: :3freak

haha 'prata ut om saker' joo det är en typisk tjejlösning på problem.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg