Grabbar !! dax att ställa sig i kö....

maverick_750rr skrev:
fan ska du då med Ppiller till? kontrollera blödningarna?

Jag har oxå alla coola prylar men inte fan får jag sex för det :D

750RR

:va

(det finns visserligen en anledning, men den tänker jag inte basunera ut här..)

maverick_750rr skrev:
Det är ditt mål att inte bli gravid.
Mitt mål ar 100kg+ och det kostar att äta bra mat.

Samma sak. Du MÅSTE inte käka skiten, liksom inte jag måste äta all skit jag stoppar i mig.

750RR

Sen måste du skita ur all skit du har satt i dig, det tar tid från jobb och fritid vilket leder till minskad inskomst både för dig och staten!

Killar har det fan jobbigare!

Mattias skrev:
Jag vet! Ni som vill veta, skicka PM och sätt in pengar på mitt konto.

Tror jag behåller pengarna och slår på kristallkulan istället - den har sällan fel. Med dig vet man däremot aldrig, du är en lurig rackare som kan få för sig att dra en vals...

MBGIRL skrev:
Skulle faktiskt inte vilja att killen skulle va den som tog p-piller.
Då har man ju ingen kontroll själv och måste lita på killen :eek:

Och jag menar om han råkar glömma så blir han inte drabbad lika
mycket som tjejen som måste trycka ut ungen. :rolleyes:

Å andra sidan har ju ni ett val när ni blir gravida, vi pojkar kan inte tvinga er att leka abort om ni blir det, då måste vi glatt slanta en massa pengar och ta hand ungen resten av livet (och vice versa, men det existerar inte i min värld) :D

Så det är orättvist som fan just nu! :mad:

Som det är i dag så väljer tjejjer helt själv kan man ju säga, om det ska bli barn eller inte. Visst .. killar ska använda kådisar osv inget snack om det. I stridens hetta är det lätt att sånt struntas i eller glöms bort bla bla bla...

Det finns även tjejjer som gör sig gravida medvetet... utan att den andre partnern har nåt att säga till om.

Finns det piller för killar så kommer detta att minimeras. Samt att risken för att bli gravid är ju ytterst minimal om båda äter preventivmedel.

Det är för många barn som är födda utan att båda är fullständigt med på det... lesbiska tjejjer kör ofta denna varianten, går på krogen o raggar en kille som sen kommer ovetandes att bli far.
Men sen lever dom i sitt lesbiska förhållande med barnet.

Jag tycker det är en mkt bra idé med manliga p-piller :fakta

Vad bra att iallafall några av kvinnorna blev med barn när mannen slutade med dom ... borde det inte vara "nästan alla" ???

Reflekterade lite över orginalposten ... dom skriver att dom inte hade några biverkningar men det var bara några som blev med barn efter att mannen slutade med pillrena. Frågan är hur bra deras "soldater" egentligen fungerade ...

Mr B skrev:
Reflekterade lite över orginalposten ... dom skriver att dom inte hade några biverkningar men det var bara några som blev med barn efter att mannen slutade med pillrena. Frågan är hur bra deras "soldater" egentligen fungerade ...

ja men det finns inte en enda medicin som är helt perfekta och fria från biverkningar.. men om man anser att vinsten är högre än det negativa... då godkänner man det.

Det är ju nåt år kvar innan det godkänns.. det kommer nog att rättas till.

Citat:
"Ingen av kvinnorna skyddade sig och ändå blev ingen gravid. Männen upplevde inga biverkningar." ;)

Back