Gr..

Ska man betala för filmer?

• Antal röstningar
    0

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Här snackar vi seriöst om GR.Inga dumma påhopp och hot nu.

Villken GR film är coolast och varför. :rolleyes:

Jag älskar GR-filmerna och har köpt alla på vinyl.

Last edited:
Nu har ju jag inte köpt gr men jag har köpt filmerna han har gjort... :va

Sett hos kompisar.
Vem faen har råd att köpa nåt när man betalat föräkringen på Rettan

GR gör olagliga saker när han kör fortsomattanfrån pålizen.
Jag gör olagliga saker när jag tankar ner filmerna.

:tummenupp

När gr3 kom så insåg jag att man faktiskt kunde köpa dom. Tidigare så trodde jag bara att det var internet filmer ungefär. Hursomhelst så betalar jag inte. Jag tankar hem och jag är en stolt nedtankare av diverse allting.

Personligen tycker jag att man kan köpa rullen .. dyrt eller ej, spela roll om man gillar det man ser, man vill ju se mer, om alla skulle tanka hem filmerna så kanske det inte skulle göra fler. Mina 5 cent :rolleyes:

IronMike skrev:
Personligen tycker jag att man kan köpa rullen .. dyrt eller ej, spela roll om man gillar det man ser, man vill ju se mer, om alla skulle tanka hem filmerna så kanske det inte skulle göra fler. Mina 5 cent :rolleyes:

Jag vet inte om det är för att man är van att se saker gratis men man har vant sig vid en standard för betalning/bara nedladdning. Enligt mig så är det inte värt att betal iaf. Iofs kanske blir kultfilmer senare men jag tror inte det.

Var är allt tjaffs om moral och idioti? Går jävligt bra i de trådarna som inte är dedikerade till sådana diskussioner.

IronMike skrev:

Någon form av dubbelironi?

Jag har tankat hem dom. För jag vill inte stödja sån verksamhet. Men de är roligt att se specielt dom udda sakerna typ som snöskotern. Höghastighets körninen är roligt att titta på i nån minut sen blir man bara irriterad..

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8