Goose skrev:Bilen var väl låg nog,
Gör om gör bättre,,,, som min gamla kapten hade som sitt mantra!
gör om gör rätt.. funkar den med.. måste va nått med militärer å det uttrycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Goose skrev:Bilen var väl låg nog,
Gör om gör bättre,,,, som min gamla kapten hade som sitt mantra!
Zee skrev:Detta är Ghost Rider:![]()
BRASSARN skrev:Jag vill inte verka dum eller så, men vem är han spökåkaren ni snackar om hela tiden?? Ghost Rider tror ja ni kallar honom ???
//BRASSARN
Det ända speciella med gr är att han har dokumenterat én "del" av allt det idiotiska han har gjort!!!BRASSARN skrev:Vad är det som gör killen så speciell då?? Kan han BRAASSSA slang eller??? Eller e han bara allmänt bra på att styra mc?
Jag menar det finns ju MASSOR med duktiga killar som filmat svinbra åkning hära....![]()
//BRASSARN
Hygglo skrev:Det ända speciella med gr är att han har dokumenterat én "del" av allt det idiotiska han har gjort!!!
Sedan att han skiter blanka faan i att vi övriga motorcyckister får högre försäkrings premier för att några "ungtuppar" försöker göra lika som han det struntar han i..
Det framstår på gr`s hemsida att gr skulle vara generös och "ge" bort sin motorcyckel till en av alla som köper hans filmer... tror ni att en bankrånare skulle ge bort en bunt tusenlappar till någon "hursom helst"??
Nä ni.. den hojen ligger nerskruvad i lådor för att bli reservdelar till kommande projekt...
Gr är bara en affärs ide som gynnar gr och ingen annan.. vi alla andra får snällt vara med och betala för hans intressen...(förutom filmerna då som vi givetvis laddar ner från dc++GR atis!) (nu kommer dubbel moralen ... Jag tycker åxå att filmerna är balla att se)..
Huggpådendugr4![]()
http://www.ghostridermovie.net/ http://www.swt-racing.com/BRASSARN skrev:har killen en hemsida?? Vad är det för adress tilol den sidan då??
Lägg ner din stil. Agera inte överdrivet dum. Det ser bara dumt ut...BRASSARN skrev:har killen en hemsida?? Vad är det för adress tilol den sidan då??
Jag snackade precis med en kompis, som berättade att den här Ghostrider-personen brukar åka motorcykel jättemycket för fort!! Dvs han håller inte alls hastighetsbegränsningarna ute på våra svenska vägar! Stämmer det??
/BRASSARN
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |