GR - Slanga i 320 km/h

Helldriver

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Italiensk 2010:a på nästan 1200 cc
Regnade i helgen så jag deppade :3freak och tittade igenom alla bil/mc filmer jag hade, bla Ghostrider 2.

Jag vill inte prata morat/etik nu, bara förundras.

Ca 1/3 in i filmen så kör han en stressfläktad Busa.

Kamerahojen ligger i 287 km/h ser det ut som, då slangar Ghostrider förbi som en raket, måste fan vara 320 km/h, hur fan klarar någon att

-Slanga i 320 km/h
-Slanga på 6an (måste väl till i 320 antar jag)
-Slanga med turbo (har ju en del ketchup effekt)
-Hålla reda på kameramannen
-Hålla reda på övrig trafik

Och göra allt det på samma gång, karln (eller om det är en tjej) är ju fan omänsklig... :Bugar

Helldriver skrev:
Kamerahojen ligger i 287 km/h ser det ut som, då slangar Ghostrider förbi som en raket, måste fan vara 320 km/h, hur fan klarar någon att
-Slanga i 320 km/h
-Slanga på 6an (måste väl till i 320 antar jag)
-Slanga med turbo (har ju en del ketchup effekt)
-Hålla reda på kameramannen
-Hålla reda på övrig trafik
Och göra allt det på samma gång, karln (eller om det är en tjej) är ju fan omänsklig... :Bugar

varför inte ta o skicka frågorna till No1/Patrik...han verkar ju ha en hyffsat nära kontakt med spöket... :D

säga vad man vill om den dåren men fort kan han köra på ett och två hjul!

Fan, bara att som kameramannen gör. Ligga i nästan 300 ut mot Arlanda och filma och hålla reda på GR som skall filmas är ju övermänskligt bara det :3freak

No1 skrev:
Det beror på att han e totalt instabil... ;)

Fattas bara att han åker med till England den 12-13 september och ställer upp i Guinness rekord tävlingen, snabbast på ett hjul samt snabbast på ett hjul över en flygande kilometer... :3freak

Patrik,
SWT Racing...

Tvärtom, han är ju STABIL på bakhjulet :tungan

No1, du är duktig du "också" :tummenupp

No1 skrev:

Fattas bara att han åker med till England den 12-13 september och ställer upp i Guinness rekord tävlingen, snabbast på ett hjul samt snabbast på ett hjul över en flygande kilometer... :3freak

Patrik,
SWT Racing...
Hoppas han sätter dom på plats :tummenupp

ps, garvar lika mkt varje gång jag ser din lilla slogan upp till vänster :rofl :tummenupp

No1 skrev:

Patrik,
SWT Racing...

Ja, fattas bara det...

Men, ett bra resultat där så ska han bjudas både :tuttar å :dricka
Hälsa honom att vi på SH fixar allt :)

...OM du råkar känna killen vs :tummenupp

No1 skrev:

Patrik,
SWT Racing...
Jag antar/hoppas att det blir filmat!? :)

No1 skrev:

Patrik,
SWT Racing...

Nu saknar vi bara Valmers inlägg i denna dialog, lär väl komma som ett infekterat brev på posten.

No1 skrev:

Patrik,
SWT Racing...

Lycka till! :)

*/ ?>
Back