GR omnämd i BB

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date

Therudeboy

Guest
Hyffsat ointressant men ändå.

Sitter och glor på BB live. Så börjar dom prata om Ghostrider och då säger Elita att det är hennes ex som gör filmerna. Patrik, nice brud du har haft om det stämmer. :tummenupp

Therudeboy skrev:

Sitter och glor på BB live. Så börjar dom prata om Ghostrider och då säger Elita att det är hennes ex som gör filmerna. Patrik, nice brud du har haft om det stämmer. :tummenupp

Tyvärr så finns det inga niciga brudar i BB (smaksak)

Varför tittar du på BB?? Det måste finnas NÅGOT i denna värld som du kan hitta på istället för att titta på det, eller? :va

Stolten skrev:
Varför tittar du på BB?? Det måste finnas NÅGOT i denna värld som du kan hitta på istället för att titta på det, eller? :va

För att det är nice att kolla på. Finns mycket roligt att göra, men jag är en väldigt upptagen kille annars och ville för en gångs skulle bara chilla och glo på "tv".

Therudeboy skrev:

Tänkte säga jävla mytoman, sen kom jag på att inget är ju omöjligt. Om hon sa han som gör filmerna behöver hon inte syfta på föraren, kanske är någon annan, t.ex. webdesigner eller filmare eller något. Eller så ljuger hon för att få uppmärksamhet.

Snackade med en tjej för ett år sedan så råkade jag nämna GR, då påstod hon att det var hennes farsa.. "Okej"

Last edited:
Snackar ni big brother eller vad betyder "BB"? :va

VM i fjortistråd? :hihi

Har ni provat att göra det sk "iq-testet"? Dom är ju inte så värst smarta i huset direkt... Pinsamt att så osmarta människor blir uppskattade i tv.

Jag tror att Elitas gamla kille var mytoman, det lär ju inte vara så svårt att lura i henne en sån sak..

Enligt trådskaparen sa hon ju dock Patrik... :rolleyes..

P-E skrev:
Tänkte säga jävla mytoman, sen kom jag på att inget är ju omöjligt. Om hon sa han som gör filmerna behöver hon inte syfta på föraren, kanske är någon annan, t.ex. webdesigner eller filmare eller något. Eller så ljuger hon för att få uppmärksamhet.

Snackade med en tjej för ett år sedan så råkade jag nämna GR, då påstod hon att det var hennes farsa.. "Okej"

Trodde GR va min pappa konstigt?

det funkar ju inte.... GR är ju en myt, A figment of you imagination...
:corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn :corn

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...