Firefly
Sporthojsnörd
Jag har hört att Ghostrider kan åka på framhjulet i 300 samtidigt som han äter en risifrutti för att sen hinna citera hitsingeln "Hello Africa" av Dr. Alban innan han sätter ner bakhjulet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Firefly skrev:Jag har hört att Ghostrider kan åka på framhjulet i 300 samtidigt som han äter en risifrutti för att sen hinna citera hitsingeln "Hello Africa" av Dr. Alban innan han sätter ner bakhjulet...
OlleR skrev:Det kan ju ge en liten hint också, 1 ägare osv ;> men det räcker väl inte som bevismaterial
För att gå offtopic, sökte på mitt eget fordon, nån som förstår vad RJ03 står för?
Fabrikat: YAMAHA YZF-R6 RJ03
supernaut skrev:...men serien har inte visat sig vara överrepresenterade på verkststadsgolvet ännu.
t-rex skrev:Det är möjligt. Jag talade dock med en representant från IF i veckan, och de har börjat titta på de här hojjarna. De skall ha ett branchmöte nästa vecka, och resultatet kommer antagligen bli en generell höjning på premierna med uppemot 60% på den serien.
Så hade jag haft en yamaha hade jag gått och kollat det där direkt, det kommer att bli dyrt till våren.
ps - kollade min, jag klarar mig!
Suomalainen skrev:...
näää...ni måste vara ironiska på nåt konstigt tråkigt sätt.
t-rex skrev:Tyvärr inte. Tvärtom verkar detta vara något de kommer att använda för alla utomjapanska motorcyklar. Kan bli dyrt att köra husa tex.
nAkcskåt!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
på försäkringsbolagen IMHO!
Ja det bor väl i alla fall en liten polis i honom.twinner skrev:Jag har hört att GR är polis.
Suomalainen skrev:Men vad har de för argument!?? Den enda som lider av dålig kvalité är konsumenterna, man får ju liksom inte en ny motor av nåt sketet f-bolag ifall det rasar...
Och att bara jappsar kan bygga är tamefan befängt...
Sluta driv med mig nu, innan jag börjar tro de finns sanning i det.![]()
xanlar skrev:Ja det bor väl i alla fall en liten polis i honom.
Vem har sagt att GR är en han?
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025