CayLe också.... eller har han verkligen det?Nisse Järnet skrev:Speed Abuser har fått syn på nåt skoj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CayLe också.... eller har han verkligen det?Nisse Järnet skrev:Speed Abuser har fått syn på nåt skoj![]()
Du glömde oss!FolkE <TM> skrev:blåbärsligan och dagens enda 125or
Precis som vanligtJonne_boy skrev:Gr-dag = Regn och blöööt!!!!
ellerhur johan?
Spiken skrev:CayLe också.... eller har han verkligen det?
Du skrev "blåbärsligan och dagens enda 125or" och det jag tror nisse syftade på var att varken jag eller han är med på bilden.(Vi anlände ju lite senare än de övriga 3 som var där)FolkE <TM> skrev:vadå glömde?
Det var jäte tort och varmtJonne_boy skrev:Gr-dag = Regn och blöööt!!!!
ellerhur johan?

håkan skrev:har ni inga bilder på en SPetta??
Raid72 skrev:Dagens höjdpunkt var ju dårarna i den blå Golf V6:an, bilåkning i den högre skolan...
Var ju efter oss som det tog lite fart, överallt ska man vara en trendsetter..![]()
/R
Nisse Järnet skrev:Vjum vjum
Haha var de ni i Gülfen??Raid72 skrev:Missade tyvärr Både Nisse å bussen... Vad kom du upp i Nisse? Hann upp i 220 med bussen innan det var dax att bromsa...
Hur har det gått med blocket på hojjen btw? Drar ihop sig till att fixa material å klippa under vintern...
/R
Nisse Järnet skrev:Haha var de ni i Gülfen??Jag kom upp i 135 på rakan tror jag...Mitt fartrekord me den ligger på 146, rakan var ju för kort för att försöka slå det...hehe
Blocket lämnas nog in på tisd. Väntar på ny vev och kolv, när det kommer så går det fort! Kan ju svetsa Wheeliebar under tiden iof.
|
|
Ducati DesertX 2026
Ducati DesertX 2026 – ännu ... |
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |